Πολιτική

Η στιγμή που μπήκε ο Μιχαλολιάκος στην αίθουσα: "Εγέρθητι....!"

Ειρήνη Ν.
07-05-12

Λίγο πριν μπει στην αίθουσα για τις δηλώσεις του ο γενικός γραμματέας της Χρυσής Αυγής, ένα από τα λεβεντόπαιδα όπως τα χαρακτήρισε εκείνος λίγο μετά, είπε στους δημοσιογράφους: «μόλις μπει στην αίθουσα, να σηκωθείτε σε ένδειξη σεβασμο».

Και μόλις ο Ν. Μιχαλολιάκος μπήκε στην αίθουσα, φώναξε: «εγέρθητι!».

Μόνο που η απαίτηση προκάλεσε την αντίδραση μιας δημοσιογράφου. «Δεν είναι δυνατόν να συμβαίνει αυτό. Για άλλο πράγμα είμαστε εδώ», είπε εκείνη, για να της απαντήσει: «σε όποιον δεν αρέσει, να φύγει». Και η δημοσιογράφος σηκώθηκε να φύγει. Τότε, ο Νίκος Μιχαλολιάκος τη ρώτησε που πάει. Κι όταν πήρε την απάντηση, είπε: «στο καλό».

Η δημοσιογράφος αποχώρησε, μαζί της και το συνεργείο μεγάλου ιδιωτικού καναλιού.

Μιχαλολιάκος: "Όσοι προδίδουν τον ελληνισμό να φοβούνται"

Κανέλλη: Ζητά παρέμβαση της ΕΣΗΕΑ για το "Εγέρθητι" της Χρυσής Αυγής