Άντζελα Δημητρίου: Έχω φάει πάρα πολύ bullying – Eλεγα γιατί το κάνετε αυτο, ρε παιδιά, πώς κοιμάστε;
«Ποδαρικό» στο Στούντιο 4 έκανε η Άντζελα Δημητρίου, το απόγευμα της Δευτέρας, όπου συνάντησε τη Νάνσυ Ζαμπέτογλου και τον Θανάση Αναγνωστόπουλο στην ΕΡΤ και μίλησε για τις επιθέσεις που έχει δεχθεί… «Αμα θέλετε να μιλήσουμε για το μπούλινγκ, μπορώ να πω...