Η κατάσταση της υγείας του Σταύρου Φλώρου, νικητή του Survivor, συνεχίζει να εξελίσσεται με σημαντικές αλλαγές, ενάμιση μήνα μετά τον σοβαρό τραυματισμό του. Αυτή τη στιγμή, νοσηλεύεται σε ιατρικό κέντρο στις Ηνωμένες Πολιτείες, όπου οι γονείς του μοιράστηκαν νέα σχετικά με την πορεία της αποκατάστασής του σε τηλεοπτική εκπομπή.
Χειρουργείο και αποκατάσταση
Σύμφωνα με τη μητέρα του, στις 9 Ιουλίου είναι προγραμματισμένο το τελευταίο χειρουργείο του Σταύρου, το οποίο θα κρίνει και την ημερομηνία της επιστροφής του στην Ελλάδα. "Ελπίζουμε, αν όλα πάνε καλά, να βγει το σίδερο που έχουν τοποθετήσει στο δεξί πόδι του", δήλωσε, προσθέτοντας ότι ο γιος της δεν έχει τους αφόρητους πόνους που είχε στο παρελθόν, αν και εξακολουθεί να αισθάνεται έντονο πόνο. "Το δεξί πόδι πηγαίνει πολύ καλά. Κάνει ασκήσεις και πατάει σιγά-σιγά τη φτέρνα του", ανέφερε, εκφράζοντας την ελπίδα ότι ίσως τον Αύγουστο θα μπορέσει να επιστρέψει στην Ελλάδα.
Επιπλοκές και ψυχολογική κατάσταση
Η κατάσταση, ωστόσο, δεν είναι χωρίς προκλήσεις. Ο Σταύρος χρειάστηκε να υποβληθεί σε επείγουσα χειρουργική επέμβαση λόγω επιπλοκών στο αριστερό του πόδι, όπου παρουσίασε αιμορραγία. "Πριν από λίγες ημέρες είχε λίγο αίμα στο αριστερό πόδι και τον έβαλαν στο χειρουργείο και σταμάτησαν την αιμορραγία", εξήγησε η μητέρα του, προσθέτοντας ότι θα πρέπει να σταματήσουν σιγά-σιγά τα φάρμακα για να αρχίσει η αποκατάσταση.
Αναφορικά με την ψυχολογική του κατάσταση, η μητέρα του περιέγραψε ότι ο Σταύρος διατηρεί θετική διάθεση, αν και υπάρχουν στιγμές που νιώθει απογοήτευση. "Είναι γελαστός. Κάποιες φορές πέφτει, είναι λογικό, αλλά είναι δυνατός", δήλωσε, εκφράζοντας την πίστη της ότι θα γίνει και πάλι 100% λειτουργικός.
Η διαδικασία αποκατάστασης
Ο πατέρας του προσέθεσε ότι η αποκατάσταση είναι μια διαδικασία διαρκούς αγώνα. "Είναι ένας αγώνας διαρκείας. Στις 9 Ιουλίου θα κάνει την επέμβαση και θα δούμε μετά πότε θα έρθει. Όλα μπαίνουν σε μια σειρά", τόνισε, αναφέροντας τις δυσκολίες που έχει η διαδικασία.