ShowBiz

Έχω πάθει τεράστια και ανεπανόρθωτη ζημιά. O Ρέμος μιλά για τον κορονοϊό

-
17-07-20

Αντιδράσεις έχει προκαλέσει στον καλλιτεχνικό χώρο, η απόφαση της κυβέρνησης να διακόψει τα πανηγύρια μέχρι τις 30 Ιουλίου.

Γι αυτό το γεγονός κλήθηκε να μιλήσει ο γνωστός τραγουδιστής, Αντώνης Ρέμος, στην εκπομπή «Εκτός γραμμής» και αναφέρθηκε στην οικονομική πληγή που άφησε η πρόσφατη πανδημία του κορoνοϊού.

«Ο χώρος ο δικός μας έχει πληγεί από τον κορoνοϊό σε έναν τεράστιο βαθμό και ακόμη -θα το πω ανοιχτά και λαϊκά- δεν έχουμε ανοίξει την επιχείρησή μας. Είναι πολύ φειδωλές οι εμφανίσεις από καλλιτέχνες. Με ειλικρίνεια θα σας πω ότι είναι κάτι πρωτόγνωρο που ζούμε όλοι. Ήμουν από τους πρώτους που ακύρωσα τις συναυλίες. Έχω πάθει τεράστια και ανεπανόρθωτη ζημιά, όπως και άλλοι συνάδελφοί μου. Δεν μπορούμε να προγραμματίσουμε τίποτα. Θέλω να σταθώ στο ότι οι έμποροι έχουν πληγεί ανεπανόρθωτα. Αυτή η οικονομική κρίση είναι χειρότερη από την υγειονομική. Πρέπει όμως να ...

διαβάστε αναλυτικά και δείτε το βίντεο στο ourlife.gr