Η Ελεονώρα Μελέτη βρέθηκε καλεσμένη στην εκπομπή της Ελένης Μενεγάκη. Η δημοσιογράφος ξέσπασε όταν η συζήτηση έφτασε στις απαντήσεις της Ελεονώρας στα σχόλια που της κάνουν στα social media
"Τις ύβρεις τις σβήνω, όποιος βρίζει φεύγει...... Σε ένα σχόλιο που θα με χαρακτηρίσει κακή μάνα, επειδή έχω βγάλει μια φωτογραφία στην Επίδαυρο.....