Συμπλοκή οπαδών του Παναθηναϊκού με την Αστυνομία σημειώθηκε έξω από το ΟΑΚΑ πριν την έναρξη του πέμπτου τελικού της Stoiximan Basket League.
Οπαδοί του Παναθηναϊκού προσπάθησαν να προσεγγίσουν το ΟΑΚΑ χωρίς εισιτήριο και η Αστυνομία επενέβη.
Οπαδοί του Παναθηναϊκού τραυματίστηκαν και μεταφέρθηκαν στα ιατρεία του ΟΑΚΑ, όπου και νοσηλεύονται.
Περίπου 4-5 οπαδοί των γηπεδούχων διακομίστηκαν στα ιατρεία του κλειστού σχεδόν μιάμιση ώρα πριν από το τζάμπολ.