Λίγη σοκολάτα για γερή γυναικεία καρδιά

Λίγη σοκολάτα για γερή γυναικεία καρδιά : Λίγη, αλλά καλής ποιότητας, σοκολάτα μία ή δύο φορές την εβδομάδα μπορεί  να προστατεύσει τις γυναίκες από καρδιακή ανεπάρκεια, σύμφωνα με νέα  μελέτη.

Λίγη, αλλά καλής ποιότητας, σοκολάτα μία ή δύο φορές την εβδομάδα μπορεί να προστατεύσει τις γυναίκες από καρδιακή ανεπάρκεια, σύμφωνα με νέα μελέτη.

Επιστήμονες από το Ιατρικό Κέντρο Βeth Ιsrael Deaconess στη Βοστώνη ανέλυσαν στοιχεία από περίπου 32.000 γυναίκες άνω των 48 ετών, διαπιστώνοντας ότι η μετρημένη κατανάλωση σοκολάτας μείωνε σημαντικά τον κίνδυνο καρδιακής ανεπάρκειας, ενώ η κατανάλωση περισσότερης ή λιγότερης δεν ήταν και τόσο ωφέλιμη.

Συγκεκριμένα, μία ή δύο μερίδες των 19 έως 30 γραμμαρίων την εβδομάδα ελάττωναν κατά 32% τον κίνδυνο καρδιακής ανεπάρκειας. Το ποσοστό αυτό μειωνόταν στο 26% στις εθελόντριες που έτρωγαν μία έως τρεις μερίδες τον μήνα, ενώ μία μερίδα την ημέρα δεν παρείχε κανένα όφελος.

Οι γυναίκες που συμμετείχαν στη μελέτη κατανάλωναν κυρίως σοκολάτες με υψηλή περιεκτικότητα σε κακάο: η μαύρη σοκολάτα περιέχει έως 75% κακάο, ενώ η μέση σοκολάτα γάλακτος μπορεί να έχει 20% ή και λιγότερο.

Προγενέστερες μελέτες έχουν δείξει πως την υγεία της καρδιάς προστατεύουν τα φλαβονοειδή του κακάου- μια ομάδα θρεπτικών συστατικών τα οποία ανευρίσκονται σε υψηλότερα επίπεδα στη μαύρη σοκολάτα.

ΤΑ ΝΕΑ




Πρόσθεσέτο στο Facebook


Σχολιάστε το άρθρο:


Άλλα Άρθρα από Υγεία






OurLife.gr : Καθημερινό Magazino για την γυναίκα, τον άντρα την οικογένεια και οχι μόνο. www.ourlife.gr

Green Interactive Media : Κατασκευή Ιστοσελίδων, NewsPortals. www.greeninteractive.gr

Jetway Aviation : Ναυλώσεις αεροσκαφών, ελικοπτέρων, πτήσεις charter, Air Taxi. www.jetway.gr

VideoGallery : Φωτογραφίσεις, βιντεοσκοπίσεις γάμων, βαφτίσεων εκδηλώσεων. www.videogallery.gr

  • email Αποστολή άρθρου
    print Εμφάνιση εκτύπωσης Plain text Προβολή ώς Plain Text




Το Madata.GR στο FB
Blog View

Facebook
Γραφτείτε στο Newsletter του Madata.gr
Twitter