Tο φιάσκο με την φέτα φέρνει καρατομήσεις στην ΕΛΓΟ

Την παραίτηση από όλα τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του ΕΛΓΟ-ΔΗΜΗΤΡΑ ζήτησε, ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων, Βαγγέλης Αποστόλου.

Σύμφωνα με πληροφορίες, σε επιστολή του προς τα μέλη του ΔΣ του οργανισμού, αναφέρει πως ο λόγος που ελήφθη αυτή η απόφαση είναι η ευθύνη που φέρουν ώστε να χαθούν οι προθεσμίες σύναψης συμβάσεων για το πρόγραμμα προώθησης της Φέτας στην Ευρωπαϊκή Ένωση καθώς και σε τρίτες χώρες.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η καταληκτική προθεσμία υπογραφής σύμβασης για το πρόγραμμα Προώθησης της Φέτας ΠΟΠ «Feta PDO. Let’s get real!» στην Ευρωπαϊκή Αγορά και σε Τρίτες Χώρες, έληγε στις 13 Μαΐου.

Διαβάστε ακόμα

Δείτε ακόμα