Εξιτήριο για τη Ζωζώ Σαπουντζάκη – Η φωτογραφία με το ιατρικό προσωπικό
Μετά από αρκετές ημέρες νοσηλείας, η Ζωζώ Σαπουντζάκη πήρε εξιτήριο από το νοσοκομείο. Ντυμένη στα ροζ, βαμμένη και περιποιημένη, η Ζωζώ απουντζάκη φωτογραφήθηκε με τους γιατρούς, λέγοντας το δικό της «ευχαριστώ». Η Ζωζώ Σαποτντζάκη πόζαρε με το ιατρικό προσωπικό και έγραψε...