Airbus A320: Ο πιλότος Andreas Lubit έριξε το αεροπλάνο, νέο στοιχείο για τον ίδιο

Μετά την τραγωδία με το Airbus και την αποκάλυψει ότι ο συγκυβερνήτης έριξε εσκεμένα το αεροπλάνο, νέα συγκλονιστικά στοιχεία έρχονται στο φως σχετικά με τον 28χρονος πιλότο   Andreas Lubitz .

Τα τελευταία στοιχεία μιλούν ότι  είχε διακόψει για μεγάλο χρονικό διάστημα την εκπαίδευσή του και η πληροφορία, από συμμαθήτριά του, πως κάποτε της είχε αποκαλύψει ότι έπασχε από κατάθλιψη και ήταν πολύ κουρασμένος, έρχονται να περιπλέξουν τα πράγματα.

Η Lufthansa, μητρική της Germanwings, παραδέχτηκε ότι οι πιλότοι της δεν υποβάλλονται σε ψυχολογικά τεστ από τη στιγμή που θα προσληφθούν!

Μια από αυτές δημοσιεύεται στη Daily Mail και υποστηρίζει ότι ο Lubitz είχε χωρίσει πρόσφατα και δεν μπόρεσε να αντέξει τον χωρισμό! Η νέα θεωρία έρχεται μετά από τέσσερις ώρες ερευνών στο διαμέρισμα του 28χρονου πιλότου, ένα σπίτι το οποίο λέγεται πως μοιραζόταν με τη φίλη του.


Οι αρχές επιχειρούν τώρα να συνθέσουν το προφίλ του νεαρού συγκυβερνήτη, ο οποίος πήρε μαζί του στον θάνατο 149 ανθρώπους και να εξακριβώσουν τα κίνητρα για την ενέργεια του.

Στο μεταξύ, η γερμανική αστυνομία έκανε "φύλλο και φτερό" το σπίτι των γονιών του Andreas Lubitz, στο Montabaur, ενώ οι ίδιοι φυγαδεύτηκαν. Σύμφωνα με την έκθεση των αξιωματικών, υπήρξε μια "σημαντική ανακάλυψη", χωρίς όμως να πουν περισσότερα. Πάντως, ξεκαθάρισαν ότι δεν επρόκειτο για σημείωμα αυτοκτονίας.

Ο Andreas Lubitz χαρακτηρίζεται από γείτονες και γνωστούς ένας «αρκετά ήσυχος άνθρωπος», ευγενικός και ευχάριστος, ο οποίος δεν είχε προκαλέσει υποψίες με την συμπεριφορά του. Οι συνάδελφοι του από το κέντρο εκπαίδευσης LSC τον περιγράφουν ως κοινωνικό που είχε πολλούς φίλους και δεν ήταν καθόλου μοναχικός. Ο 28χρονος συγκυβερνήτης έτρεχε σε ημιμαραθώνιους, ενδιαφερόταν για τη μουσική και πήγαινε σε κλαμπ, σύμφωνα με τη σελίδα του στο Facebook.

Μάλιστα το μέλος του LSC και κοντινός φίλος του 28χρονου, Πέτερ Ρούεκερ είπε στο Reuters ότι ο νεαρός ήταν πολύ ευχαριστημένος με την δουλειά του στην Germanwings. Ουδείς ήταν σε θέση να προβλέψει την συμπεριφορά του νεαρού, ο οποίος από έφηβος είχε όνειρο να πετάξει με ένα Airbus 320.

Ακόμη και η μητέρα του Lubitz, δασκάλα πιάνου στο επάγγελμα, και ο πατέρας του, ο οποίος είναι επιχειρηματίας αναφέρθηκε ότι ξαφνιάστηκαν με την είδηση, καθώς είχαν πάει στο σημείο της τραγωδίας και ανέμεναν μαζί με τις υπόλοιπες οικογένειες τα νέα από τις αναζητήσεις για τα αίτια της συντριβής. Μάλιστα, χρειάστηκε να κρατηθούν μακριά από τις οικογένειες λίγα λεπτά πριν τις ανακοινώσεις των γαλλικών αρχών και έκτοτε δεν είναι γνωστή η τοποθεσία που βρίσκονται.

Τι γνωρίζουμε μέχρι σήμερα

Από την πλευρά της η Lufthansa έχει δώσει ελάχιστα στοιχεία για την προσωπικότητα του νεαρού συγκυβερνήτη και περιορίστηκε να αποκαλύψει μόνο ότι δεν είχε μεγάλη εμπειρία στις πτήσεις. Το ίδιο και το κέντρο εκπαίδευσης της εταιρείας στη Βρέμη που αρνήθηκε να μιλήσει για τον νεαρό.

Οργανωμένο σχέδιο

Οπως προκύπτει από την πορεία των ερευνών, αλλά και τα τελευταία 30 λεπτά που καταγράφονται στο μαύρο κουτί, ο Lubitz είχε σχεδιάσει να «ρίξει» το αεροπλάνο.

Αυτό φαίνεται τόσο από τις κοφτές απαντήσεις που έδινε στον πιλότο λίγο πριν εκείνος φύγει από το πιλοτήριο, αλλά και από το γεγονός ότι δεν απαντούσε ούτε όταν ο πιλότος ζητούσε να μπει μέσα και να σώσει το αεροπλάνο, αλλά ούτε επικοινώνησε με τον Πύργο Ελέγχου.

Επιπλέον, σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, ο Lubitz άλλαζε κάθε πέντε λεπτά τους κωδικούς κλειδώματος του πιλοτηρίου και, όταν πιλότος έφυγε για να πάει στην τουαλέτα, ενεργοποίησε το σχέδιό του.

Παράλληλα, φαίνεται πως είχε ρυθμίσει τον αυτόματο πιλότο ώστε να φθάσει το αεροπλάνο μέχρι το ύψος των 100 μέτρων, σχεδόν, δηλαδή σε σημείο πρόσκρουσης στο έδαφος.

Αυτό επιβεβαιώνει και ο ιστότοπος flightradar ο οποίος παρουσιάζει γραφήματα με την αλλαγή των ρυθμίσεων στον αυτόματο πιλότο, η οποία, όπως υποστηρίζει, έγινε χειροκίνητα.

Αποκαλυπτικά τα τελευταία 30 λεπτά

Την ίδια ώρα σοκ προκαλούν οι πληροφορίες που έρχονται από το μαύρο κουτί και περιγράφουν τα τελευταία δραματικά 30 λεπτά της πτήσης

Η Wall Street Journal αποκαλύπτει τα τελευταία τριάντα λεπτά όπως έχουν καταγραφεί στο «μαύρο κουτί».

  • Οι πιλότοι συνομιλούν σε φυσιολογικό και χαρούμενο κλίμα τα πρώτα 20 λεπτά από τα 30 συνολικά που είναι καταγραμμένα στο «μαύρο κουτί».
  • Ο πιλότες ενημερώνει το συγκυβερνήτη για την προσγείωση στο Ντίσελντορφ και οι απαντήσεις του Lubitz είναι κοφτές
  • Ο πιλότος ζητάει από τον συγκυβερνήτη να πάρει τον έλεγχο του αεροσκάφους
  • Ακούγεται η καρέκλα που κινείται και ο θόρυβος από την πόρτα που κλείνει, ενώ ο πιλότος πιθανότατα πηγαίνει στην τουαλέτα
  • Λίγο αργότερα ο Andreas Lubitz ενεργοποιεί το σύστημα προσγείωσης.
  • Ο πιλότος ακούγεται επανειλημμένα να ζητάει να μπει μέσα στην καμπίνα.
  • Χτυπάει την πόρτα του πιλοτηρίου. Δεν παίρνει καμία απάντηση, αλλά μέσα στο πιλοτήριο ακούγεται η αναπνοή του συγκυβερνήτη.
  • Ο Πύργος Ελέγχου της Μασσαλίας ακούγεται επανειλημμένα να προσπαθεί να επικοινωνήσει με την καμπίνα.
  • Ο Πύργος Ελέγχου ζητά από το πιλοτήριο να εισάγει τον κωδικό 7700 στον αναμεταδότη. Δεν λαμβάνει καμία απάντηση και το αεροπλάνο παίρνει προτεραιότητα σε σχέση με όλα τα     υπόλοιπα για έκτακτη προσγείωση.
  • Ο Πύργος Ελέγχου ζητάει από τα άλλα αεροσκάφη να προσπαθήσουν να επικοινωνήσουν με το αεροπλάνο της Germanwings μέσω ραδιοφώνου. Καμία απάντηση.
  • Ακούγονται συναγερμοί. Το αεροπλάνο είναι κοντά στο έδαφος και μετά ακούγονται δυνατοί θόρυβοι, που δείχνουν ότι κάποιος προσπαθεί να κλωτσήσει την πόρτα για να μπει μέσα.
  • Ενας θόρυβος ακούγεται ακριβώς πριν την συντριβή. Πιθανότα το αεροπλάνο προσκρούει κάπου, πριν συντριβεί στην βουνοπλαγιά.
  • Ο Πύργος Ελέγχου δεν έλαβε κάποιο μήνυμα ανησυχίας. Ο συγκυβερνήτης δεν απάντησε ποτέ.


Οι γερμανικές αρχές κάνουν φύλλο και φτερό το διαμέρισμα του στο Ντίσελντορφ

Από γερμανικά ΜΜΕ έγινε γνωστό ότι ο Andreas Lubitz έπασχε από κατάθλιψη και υπερκόπωση με αποτέλεσμα να αφήσει για κάποιους μήνες την εκπαίδευση του. Στη συνέχεια επέστρεψε και πέρασε όλα τα τεστ και τον ψυχολογικό έλεγχο, σύμφωνα με εκπροσώπους της Germanwings. Το τι ακριβώς συνέβη σε εκείνο το διάστημα της ζωής του, όμως, παραμένει θολό.

Έτσι ουδείς μπορεί να εξηγήσει για ποιο λόγο ο νεαρός αποφάσισε να ρίξει το αεροσκάφος. Οι γαλλικές αρχές ανέφεραν ότι δεν απαντούσε στις εκκλήσεις του κυβερνήτη να ανοίξει την πόρτα και ανάσαινε κανονικά, γεγονός που προδίδει ότι δεν αντιμετώπιζε κάποιο πρόβλημα υγείας. Επιπλέον φέρεται να είχε τοποθετήσει τον αυτόματο πιλότο στο χαμηλότερο υψόμετρο δηλαδή στα 100 πόδια προφανώς για να βεβαιωθεί ότι το αεροσκάφος πράγματι θα συντριβεί.

Τώρα ειδικοί εγκληματολόγοι και ψυχολόγοι μιλούν με τους γονείς, τους οικείους και τους συναδέλφους του προκειμένου να εξακριβωθεί η ψυχική κατάσταση του 28χρονου. Ήδη έχουν ελεγχθεί το σπίτι των γονιών του στην Μονταμπαούρ της Βόννης και το διαμέρισμα που διατηρούσε στο Ντίσελντορφ προκειμένου να βρεθούν στοιχεία ή ακόμη και κάποιο σημείωμα αυτοκτονίας, τα οποία να εξηγούν τους λόγους της ενέργειας του.

Η αστυνομία εξέτασε και το πατρικό του κοντά στη Βόννη

Πάντως οι γερμανικές αρχές αποκλείουν το ενδεχόμενο να εμπλέκεται ο 28χρονος σε τρομοκρατική οργάνωση, καθώς φαίνεται ότι από το παρελθόν και τα μέχρι τώρα στοιχεία δεν προκύπτει κάποια τέτοια σύνδεση.

Ακολουθήστε το Madata.GR στο Google News Madata.GR in Google News

ΔΕΙΤΕ ΤΑ VIDEO

Δείτε ακόμα