Μιχάλης Γιαννουσάκης: Η δολοφονία του πρώην συζύγου της Αλέκας Κανελλίδου

Τραγικό θάνατο μετά από άγριο ξυλοδαρμό βρήκε προχθές τη νύχτα στο νοσοκομείο «Γεώργιος Γεννηματάς», όπου μεταφέρθηκε, ο 63χρονος επιχειρηματίας Μιχάλης Γιαννουσάκης, πρώην σύζυγος της τραγουδίστριας Αλέκας Κανελλίδου. Ο άτυχος άνδρας βρισκόταν στο κλαμπ ιδιοκτησίας του με τη επωνυμία «Mike’s Irish Bar» (στη διασταύρωση των οδών Σινώπης 6 και Εβρου στους Αμπελοκήπους, πίσω από τον πύργο Αθηνών) όταν μπήκε, λίγο πριν από τις 10.00 το βράδυ, και κάθισε μαζί του ένας  26χρονος, γνωστός στους κύκλους της νύχτας ως μέλος ομάδας μπράβων.

Τίποτα στη συμπεριφορά τους όση ώρα έπιναν το ποτό τους, ούτε και το κλίμα της μεταξύ τους συζήτησης, δεν προμήνυε το κακό που επρόκειτο να ακολουθήσει. Κάποια στιγμή αποσύρθηκαν στο γραφείο και περίπου δέκα λεπτά αργότερα ακούστηκαν αρχικά έντονοι διαπληκτισμοί και στη συνέχεια κρότοι από μετακίνηση επίπλων και γρονθοκοπήματα.

Δευτερόλεπτα αργότερα βγήκε από την πόρτα του γραφείου ο 26χρονος και οι υπάλληλοι του κλαμπ, όπως και οι θαμώνες, πρόσεξαν ότι τα χέρια του ήταν ματωμένα και κρατούσε ένα πιστόλι. Χωρίς να αφήσει σε κανέναν περιθώριο αντίδρασης, βγήκε από το μαγαζί και εξαφανίστηκε.

Οι υπάλληλοι βρήκαν τον επιχειρηματία πεσμένο στο δάπεδο και αιμόφυρτο. Διατηρούσε τις αισθήσεις του και τους είπε ότι τον χτύπησε ο Σόλων, χωρίς όμως να προσθέσει οτιδήποτε άλλο για την αιτία του καβγά. Ο Γιαννουσάκης μεταφέρθηκε εσπευσμένα στο Γενικό Κρατικό Νοσοκομείο Αθηνών, όπου δυστυχώς εξέπνευσε λίγη ώρα μετά, καθώς προδόθηκε από την καρδιά του. Οι γιατροί διέγνωσαν ως αίτιο θανάτου την ανακοπή και σήμερα με τη νεκροτομή αναμένεται να αποσαφηνιστεί από τον ιατροδικαστή αν το θανατηφόρο καρδιακό επεισόδιο σχετίζεται με τον ξυλοδαρμό.

Σε κάθε περίπτωση, οι αστυνομικοί του τμήματος Ασφαλείας Αμπελοκήπων που α

ανέλαβαν τη διερεύνηση της υπόθεσης αναζήτησαν χθες μέχρι αργά τη νύχτα τον 26χρονο για να τον συλλάβουν, χωρίς όμως αποτέλεσμα. Ο νεαρός, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, έχει απασχολήσει κατ’ επανάληψη τις διωκτικές αρχές ως ύποπτος συμμετοχής σε πολυάριθμη ομάδα νονών της νύχτας. Οπως σημειώνουν άλλες πηγές που τοποθετούνται στο περιβάλλον του καταζητούμενου, ο 26χρονος πήγε στο μπαρ για να διεκδικήσει τα δεδουλευμένα μιας φίλης του που δούλευε εκεί ως σερβιτόρα, η οποία είχε τσακωθεί με τον επιχειρηματία και είχε αποχωρήσει από το κλαμπ - οι πληροφορίες λένε ότι η κοπέλα αρνήθηκε να εργαστεί φορώντας αποκριάτικη στολή όπως της είχε ζητηθεί. Κάποια στιγμή, ενώ είχαν μπει στο γραφείο, ο Γιαννουσάκης αντέδρασε (σύμφωνα πάντοτε με όσα υποστηρίζουν οι ίδιοι άνθρωποι), έβγαλε πιστόλι και απείλησε τον νεαρό.

Αυτός για να προστατευθεί, όπως σίγουρα θα υποστηρίξει, χτύπησε τον 63χρονο χωρίς να έχει πρόθεση να τον σκοτώσει και όταν θεώρησε ότι τον έβγαλε εκτός μάχης, πήρε το όπλο (για το οποίο ο επιχειρηματίας είχε νόμιμη άδεια κατοχής) και έφυγε. «Mike» που τον αγαπούσαν όλοι στην οδό Σινώπης

Οι δείκτες του ρολογιού έδειχναν περίπου δεκαπέντε λεπτά πριν από τις 10.00 το βράδυ όταν οι πελάτες και οι υπάλληλοι του γνωστού κλαμπ «Mike’s Irish Bar» άρχισαν να βγαίνουν έντρομοι από το υπόγειο club που βρίσκεται ακριβώς πίσω από τον πύργο Αθηνών. Λίγα λεπτά νωρίτερα ένας μεγαλόσωμος άνδρας που είχε ξυλοκοπήσει τον ιδιοκτήτη του μαγαζιού, Μιχάλη Γιαννουσάκη, γνωστό και ως «Mike», είχε διαφύγει τρέχοντας στα στενά προς άγνωστη κατεύθυνση.

Θαμώνες και καταστηματάρχες της περιοχής που σφύζει καθημερινά από ζωή, καθώς φιλοξενεί πολλά μπαράκια και καφέ, περιγράφουν στην «Espresso» τις τελευταίες στιγμές της ζωής του γνωστού επιχειρηματία και δίνουν τη δική τους εκδοχή για το αιματηρό επεισόδιο που, όπως χαρακτηριστικά λένε, «εκτυλίχθηκε μεταξύ δύο ανδρών που γνωρίζονταν μεταξύ τους».

Οι ίδιοι αποκλείουν το σενάριο που θέλει τον 26χρονο που χτύπησε τον «Mike» να επισκέφτηκε τον επιχειρηματία με σκοπό να εισπράξει χρήματα για προστασία, καθώς υποστηρίζουν ότι η συγκεκριμένη περιοχή είναι μια «καθαρή γειτονιά» που ουδέποτε αντιμετώπισε προβλήματα με μπραβιλίκια. «Δεν έχουμε ούτε μπράβους ούτε αλλοδαπούς. Η περιοχή είναι ασφαλής, αφού είναι κυκλωμένη από πρεσβείες, ενώ η αστυνομία είναι δυο βήματα παραπέρα» λένε καταστηματάρχες της οδού Σινώπης.

Αντίθετα, πιστεύουν πως ο τσακωμός οφείλεται σε παρεξήγηση που πιθανόν προέκυψε ύστερα από διαφωνία του επιχειρηματία με τον 26χρονο, αφού λίγο πριν μπουν στο γραφείο κάθονταν παρέα και συζητούσαν ήρεμα μέσα στο μαγαζί και μπροστά στους πελάτες και το προσωπικό.  

Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, ο 26χρονος γνωριζόταν με τον Γιαννουσάκη και η επίσκεψή του στο μαγαζί δεν φαινόταν να είχε επιθετικό χαρακτήρα. Οι ίδιοι λένε πως «αν σκόπευε να κάνει κακό στον Mike, δεν θα ερχόταν φόρα παρτίδα σ’ ένα χώρο που τον γνώριζε αρκετός κόσμος». Μάλιστα, υποστηρίζουν ότι δεν ξυλοκόπησε άγρια τον επιχειρηματία, αφού όταν έφτασε το ασθενοφόρο έξω από το μαγαζί, ο «Mike» είχε τις αισθήσεις του, μπήκε σε αυτό περπατώντας και όχι σε φορείο, ενώ όταν κάποιοι τον ρώτησαν τι συνέβη, απάντησε πως «ένας τσαμπουκάς έγινε, ρε παιδιά, και τίποτα παραπάνω. Ολα καλά». Πάντως, προσθέτουν ότι το πρόσωπό του ήταν γεμάτο αίματα, ενώ φαινόταν πως είχε χτυπηθεί στο μάτι.

Στο άκουσμα της είδησης του θανάτου του γνωστού επιχειρηματία, θαμώνες και καταστηματάρχες της οδού Σινώπης αδυνατούσαν να πιστέψουν τι συνέβη, ενώ έλεγαν χαρακτηριστικά: «Ηταν ένας άνθρωπος που δεν είχε ενοχλήσει ποτέ κανέναν. Είχε μαγαζί πάνω από είκοσι χρόνια, αλλά παρ’ όλα αυτά δεν κατανάλωνε παρά ελάχιστο αλκοόλ. Ηταν προσιτός και όλοι τον ήξεραν ως Mike».

Εγινε επιχειρηματίας για την Αλέκα του. Ο Μιχάλης Γιαννουσάκης, πρώην σύζυγος της Αλέκας Κανελλίδου, αποφάσισε να ασχοληθεί με τις επιχειρήσεις νυχτερινών μαγαζιών για χάρη της σπουδαίας τραγουδίστριας που έπαιξε καταλυτικό ρόλο στη ζωή και την καριέρα του.

Στις αρχές της δεκαετίας του '80 έφτιαξε στην περιοχή της πλατείας Συντάγματος το μαγαζί «Αleka's» (προς τιμή της συντρόφου του). Στο κέντρο αυτό η Κανελλίδου, η οποία λίγα χρόνια πριν είχε κάνει το μεγάλο «μπαμ» με το βραβευμένο τραγούδι στο φεστιβάλ Θεσσαλονίκης «Ασε με να φύγω», έγινε πρώτο όνομα στην τότε κοσμική νυχτερινή Αθήνα. Τραγουδώντας μαζί με τον καλό της φίλο και συνάδελφο Δάκη σε αυτό το μαγαζί έγραψε τη δική της λαμπρή ιστορία.

Μπορεί μετά από λίγα χρόνια ο γάμος της με τον Μιχάλη Γιαννουσάκη να έριξε τίτλους τέλους, αλλά διατηρούσαν φιλικές σχέσεις μέχρι που εκείνος έφυγε από τη ζωή. Ακόμα και την περίοδο του διαζυγίου τους δεν απασχόλησαν τον Τύπο με αρνητικά δημοσιεύματα. Εξάλλου, εκείνος ήταν πάντα ιδιαίτερα χαμηλών τόνων άνθρωπος. Καρπός του γάμου τους ήταν ο 28χρονος σήμερα γιος τους Γιάννης. Ο επιχειρηματίας μετά τo «the end» με τη σπουδαία ερμηνεύτρια αποφάσισε να συνεχίσει την πορεία του στο χώρο των νυχτερινών μαγαζιών, πλην όμως όχι με το όνομά της στη μαρκίζα. Το «Αleka's» έκλεισε κι εκείνος άνοιξε ένα νέο χώρο, στη Μητροπόλεως 1, το «Michel» (από το δικό του όνομα). Για τρεις σεζόν δε (από το 1991 έως το 1993) τραγούδησε σε αυτό το χώρο η Αλέκα Κανελλίδου μαζί με τον Γιώργο Γερολυμάτο, που υπήρξε καλός φίλος τόσο του εκλιπόντος όσο και της ερμηνεύτριας, και άλλους γνωστούς καλλιτέχνες σημειώνοντας μεγάλη επιτυχία.

Στην πορεία ο Μιχάλης Γιαννουσάκης αντιμετώπισε προβλήματα με την υγεία του και αποτραβήχτηκε για λίγα χρόνια από τη νύχτα. Ασχολήθηκε με την πρώτη του δουλειά - υπήρξε ιδιοκτήτης εταιρείας διανομής πετρελαίου κατ' οίκον και σε γιοτ. Στις αρχές του 2000 ξεκίνησε καινούργιες δραστηριότητες ανοίγοντας το «Mike's Irish Bar» στην περιοχή του πύργου Αθηνών, ένα νεανικό στέκι που φιλοξενεί συχνά συγκροτήματα από την Ελλάδα και το εξωτερικό και διοργανώνει θεματικές βραδιές ή καραόκε nights. 
 
Πριν από λίγο καιρό η Αλέκα Κανελλίδου κυκλοφόρησε νέο CD -και δη έπειτα από εξαετή αποχή- με τον τίτλο «Μάθε να αγαπάς και τα ξαναλέμε», που περιλαμβάνει τραγούδια του πιανίστα Στέφανου Κόκκαλη. Στη δημιουργία αυτής της δουλειάς η Κανελλίδου είχε στο πλευρό της τον γιο που απέκτησε από τον Μιχάλη, τον Γιάννη, ο οποίος εκτός του ότι λατρεύει τη μητέρα του αγαπάει και τη μουσική.

Η κηδεία του Μιχάλη Γιαννουσάκη θα γίνει σήμερα στις 15.00 στο νεκροταφείο του Βύρωνα.

 

 

Ακολουθήστε το Madata.GR στο Google News Madata.GR in Google News

Δείτε ακόμα