Εγώ είμαι ευσυγκίνητη ή η ιστορία των μηνυμάτων είναι συγκινητική ;

Όπως πολλά ζευγάρια στην πραγματική ζωή, έτσι κι αυτό της διαφήμισης περνά αρκετές δυσκολίες, έχει τα πάνω και τα κάτω του, στιγμές τις οποίες ζούμε μαζί τους μέσα από τα γεμάτα συναισθήματα σημειώματα που ανταλλάσσουν.

Μια από τις πιο δημοφιλείς τάσεις στη διαφήμιση που αναμένεται να δούμε να παίζεται πολύ μέσα στη χρονιά, είναι αυτή των μακροσκελών διαφημίσεων που αφηγούνται μια ιστορία. Ακριβώς αυτό που έκανε, δηλαδή, ένα μαγαζί με γραφικά είδη από το Toronto, το Take Note, το οποίο δημιούργησε ένα φιλμ μικρού μήκους με τον τίτλο «Notes» για να προωθήσει τα προϊόντα του. Το ότι, στην πορεία του βίντεο, ο θεατής ξεχνά πως βλέπει μια διαφήμιση και συγκινείται βαθιά από την ιστορία που απεικονίζεται μπροστά του, είναι απλά μια υπενθύμιση της μαγείας της διαφήμισης, όταν γίνεται σωστά.

Το Take Note συνεργάστηκε με την BBDO Toronto για να αφηγηθεί στην ιστορία ενός ζευγαριού, μέσω των μηνυμάτων που αφήνουν ο ένας στον άλλο κατά τη διάρκεια της σχέσης τους. Μηνύματα απλά, καθημερινά, που σίγουρα έχουμε αφήσει όλοι μας κάποια στιγμή σε ένα αγαπημένο μας πρόσωπο

Δείτε το βίντεο και, καλού κακού, έχετε μερικά χαρτομάντιλα δίπλα σας.

Δείτε την και πραγματικά θα απορήσουμε αν δεν συγκινηθείτε ...

 

Ακολουθήστε το Madata.GR στο Google News Madata.GR in Google News

Δείτε ακόμα