Η καλύτερη ώρα για να πίνετε γάλα κάθε μέρα, σύμφωνα με τους διατροφολόγους

Η καλύτερη ώρα για να πίνετε γάλα κάθε μέρα, σύμφωνα με τους διατροφολόγους

Σύμφωνα με τους ειδικούς υπάρχουν κάποιοι πράγματα που πρέπει να γνωρίζετε για το πότε είναι η καλύτερη ώρα να πίνετε γάλα κάθε μέρα για να αξιοποιήσετε τα οφέλη του. Το διατροφικό προφίλ του γάλακτος μπορεί να συνδυάζεται με το πόσο σημαντικό είναι να υπάρχει στη διατροφή– ειδικά για τις γυναίκες καθώς εξετάζουν τη μειωμένη οστική πυκνότητα άνω των 40 ετών – αλλά αν έχετε βρει λόγους να το απορρίψετε, το πιθανότερο είναι ότι απλά δεν το καταναλώνετε στη σωστή ποσότητα ή την κατάλληλη ώρα της ημέρας. Μια διατροφολόγος μοιράζεται όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε.

Για αρχή, γιατί πρέπει να πίνετε γάλα; «Η καθημερινή κατανάλωση γάλακτος παρέχει απαραίτητα θρεπτικά συστατικά όπως ασβέστιο, βιταμίνη D και πρωτεΐνες που είναι ζωτικής σημασίας για την υγεία των οστών. Υποστηρίζει επίσης τη λειτουργία των μυών και ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα, ενώ η παρουσία του φωσφόρου βοηθά στον ενεργειακό μεταβολισμό», εξηγεί η Vedika Premani, κλινική διαιτολόγος στο Sir H N Reliance Foundation Hospital στη Βομβάη. Χρειάζεστε περισσότερα κίνητρα; Ο μοναδικός συνδυασμός θρεπτικών συστατικών του γάλακτος μπορεί επίσης να συμβάλει στην υγιή επιδερμίδα προάγοντας την ενυδάτωση.

Αυτή είναι η καλύτερη ώρα για να πίνετε γάλα κάθε μέρα

Ενώ το γάλα μπορεί να καταναλωθεί οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας, υπάρχουν ορισμένα οφέλη από την κατανάλωση ζεστού γάλακτος πριν τον ύπνο. «Αυτό βοηθά στην παραγωγή μελατονίνης που συμβάλει στον καλύτερο ύπνο. Η κατανάλωση γάλακτος την ημέρα βοηθά επίσης στη διατήρηση καλών επιπέδων κορεσμού και αποτρέπει την υπερκατανάλωση τροφής. Ανάλογα με τις ατομικές σας προτιμήσεις και διατροφικές ανάγκες, μπορείτε να εντάξετε το γάλα σε μια ρουτίνα που ευθυγραμμίζεται με το προσωπικό σας πρόγραμμα και τους στόχους υγείας για να εκμεταλλευτείτε περισσότερο τα οφέλη του», προσθέτει.

Πόσο γάλα πρέπει να πίνετε κάθε μέρα

Αφού καταλάβετε την ώρα που λειτουργεί καλύτερα με το πρόγραμμά σας, θα πρέπει να εξετάσετε την ιδανική ποσότητα γάλακτος που πρέπει να καταναλώνετε ανάλογα με την ηλικία, την κατάσταση της υγείας σας και τις διατροφικές ανάγκες. «Γενικά, οι ενήλικες συχνά επωφελούνται από περίπου 1-3 μερίδες, που ισοδυναμούν με 1-3 φλιτζάνια. Αυτό παρέχει βασικά θρεπτικά συστατικά όπως ασβέστιο, βιταμίνη D και πρωτεΐνη χωρίς να υπερβαίνει τη συνιστώμενη ημερήσια πρόσληψη θερμίδων», εξηγεί η Premani.

Πώς να εντάξετε το γάλα στην καθημερινή σας διατροφή αν σας είναι δύσκολο να χωνέψετε

Εάν ο οργανισμός σας έχει κακή αντίδραση στο γάλα, οι εναλλακτικές λύσεις χωρίς λακτόζη ή οι επιλογές γάλακτος φυτικής προέλευσης – όπως το αμύγδαλο και η σόγια – μπορούν να βοηθήσουν. Μπορεί επίσης να διαπιστώσετε ότι τα γαλακτοκομικά προϊόντα που έχουν υποστεί ζύμωση, όπως το γιαούρτι ή το κεφίρ, είναι πιο εύκολα αφομοιώσιμα λόγω της μειωμένης περιεκτικότητάς τους σε λακτόζη. Η Premani πιστεύει ότι «προσαρμόζοντας την πρόσληψη γαλακτοκομικών στο επίπεδο ανοχής σας, αυτό επιτρέπει να ενσωματώσετε τα διατροφικά τους πλεονεκτήματα χωρίς ενόχληση. Η εισαγωγή συχνών μερίδων κατά τη διάρκεια της ημέρας μπορεί να βοηθήσει στην αύξηση της ανοχής στο γάλα σταδιακά με την πάροδο του χρόνου».

Πηγή: vogue.gr

Ακολουθήστε το Madata.GR στο Google News Madata.GR in Google News

Δείτε ακόμα