To τέλειο φρούτο που βοηθά στην αυπνία και την απώλεια βάρους

To τέλειο φρούτο που βοηθά στην αυπνία και την απώλεια βάρους

Εάν προσπαθείς να αποκτήσεις πιο υγιεινές συνήθειες, η επιλογή των τροφών για το βραδινό γεύμα παίζει καθοριστικό ρόλο. Φαντάσου να υπήρχε ένα φρούτο, που όχι μόνο θα σε βοηθούσε να κοιμηθείς πιο εύκολα, αλλά θα συνέβαλε και στον στόχο σου για απώλεια βάρους.

Τα φρούτα είναι ένας φυσικός θησαυρός που μας προσφέρει η φύση και, μάλιστα, ορισμένα δεν έχουν εποχή, καθώς η διαθεσιμότητά τους καθ' όλη τη διάρκεια του έτους μάς επιτρέπει να απολαμβάνουμε τα οφέλη τους. Υπό αυτήν την έννοια, κάθε φρούτο έχει μοναδικά χαρακτηριστικά, που προσφέρουν διαφορετικά διατροφικά οφέλη για την υγεία.

Το τέλειο φρούτο
Ο ανανάς ξεχωρίζει ως η τέλεια επιλογή για δείπνο για διάφορους λόγους. Μια κλινική μελέτη αποκάλυψε ότι η κατανάλωσή του έχει διουρητικές ιδιότητες και μπορεί να καταπολεμήσει την αϋπνία, αυξάνοντας τα επίπεδα μελατονίνης κατά το εντυπωσιακό ποσοστό του 266%. Η μελατονίνη, γνωστή ως ορμόνη του ύπνου, ρυθμίζει τους κύκλους ύπνου-αφύπνισης, καθιστώντας τον ανανά βοηθητικό για τον ύπνο.

Επιπλέον, ο ανανάς είναι ιδανικός για όσους επιθυμούν να χάσουν βάρος. Η χαμηλή περιεκτικότητά του σε θερμίδες και υδατάνθρακες, σε συνδυασμό με πρωτεολυτικά ένζυμα όπως η βρομελίνη, καθιστούν αυτό το φρούτο ένα αποτελεσματικό εργαλείο κατά του κοιλιακού λίπους. Η βρομελίνη όχι μόνο συμβάλλει στην αύξηση της άλιπης μάζας, αλλά επιταχύνει και τον μεταβολισμό.


Η περιεκτικότητα του ανανά σε διαλυτές και αδιάλυτες φυτικές ίνες, καθώς και ο πλούτος του σε μαγγάνιο, ενισχύουν περαιτέρω τα οφέλη του για την απώλεια βάρους. Ακόμη και η φλούδα του ανανά παρέχει πολυφαινόλες, που προάγουν την αποτελεσματική απώλεια βάρους.

Άλλες θρεπτικές τροφές/ροφήματα
Συνδύασε τον ανανά με άλλες τροφές της επιλογής σου, που θα ενισχύσουν την ευεξία σου κατά τη διάρκεια της νύχτας:

>Ακτινίδιο: Χαμηλό σε θερμίδες, συμβάλλει σε βελτίωση του ύπνου, χάρη στην παρουσία βιταμίνης C και καροτενοειδών.
>Μπανάνες: Πλούσιες σε τρυπτοφάνη, μέταλλα και μελατονίνη, ιδανικές για τη βελτίωση της ποιότητας του ύπνου.
>Γάλα: Περιέχει τρυπτοφάνη, ένα αμινοξύ που αυξάνει την παραγωγή μελατονίνης.
>Αυγά: Ζωική πρωτεΐνη με τρυπτοφάνη και φωσφατιδυλοσερίνη, που ωφελεί τον ύπνο και τη σταθερότητα του σακχάρου στο αίμα.
>Ξηροί καρποί (αμύγδαλα, καρύδια, φιστίκια): Πηγές μαγνησίου για τη χαλάρωση των μυών και τη βελτίωση της ποιότητας του ύπνου.
>Τσάι χαμομηλιού: Με χαλαρωτικές ιδιότητες, μειώνει το άγχος και διευκολύνει τον ύπνο.
>Γαλοπούλα: Υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες, ρυθμίζει την όρεξη και περιέχει τρυπτοφάνη.
>Δημητριακά ολικής άλεσης (βρώμη): Περιέχουν μελατονίνη και συμβάλλουν στη ρύθμιση του ύπνου.
>Τόνος και σολομός: Ωμέγα-3 λιπαρά οξέα και βιταμίνη D, που βελτιώνουν την παραγωγή σεροτονίνης και την ποιότητα του ύπνου.
>Μέλι: Διεγείρει την παραγωγή ινσουλίνης, προάγοντας την απελευθέρωση τρυπτοφάνης και δημιουργώντας υπνηλία.

Μάθε πώς να ενσωματώσεις αυτές τις επιλογές στη νυχτερινή σου διατροφή για να απολαμβάνεις έναν ξεκούραστο ύπνο και να εργάζεσαι αποτελεσματικά προς τους στόχους σου για την απώλεια βάρους. Η ευεξία σου ξεκινά από το πιάτο σου.

esquire.com.

Ακολουθήστε το Madata.GR στο Google News Madata.GR in Google News

Δείτε ακόμα