Εύκολες και υγιεινές ιδέες για βραδινό

Εύκολες και υγιεινές ιδέες για βραδινό

Το ιδανικό βραδινό πρέπει να είναι ελαφρύ, για να μην μας χαλάσει τον ύπνο.

Πρέπει να είναι και θρεπτικό, όπως οφείλουν να είναι όλα μας τα γεύματα. Και, τέλος, πρέπει να είναι και εύκολο στην προετοιμασία, μιας και κανείς μας δεν έχει την όρεξη να φτιάξει μια εξτραβαγκάντζα μετά από οκτάωρο δουλειάς και ό,τι άλλο τρέξιμο προκύπτει μες στην ημέρα.

Ευτυχώς, το "ελαφρύ, θρεπτικό, εύκολο" είναι κάτι που μπορούμε να πετύχουμε σε πολλές, πολλές διαφορετικές εκδοχές.

Το iatronet.gr παρουσιάζει μερικές μόνο ιδέες για να εμπνευστείτε.

Γεμιστές γλυκοπατάτες
Οι γλυκοπατάτες είναι πιο θρεπτικές από τις κανονικές πατάτες, περιέχουν μεγαλύτερη ποσότητα βιταμινών και φυτικών ινών, και λόγω της ιδιαίτερης γεύσης τους μπορούν να συνδυαστούν με τα πάντα. Ψήστε μια ανοιγμένη γλυκοπατάτα, λιώστε το εσωτερικό της και αναμείξτε το με τα αγαπημένα σας λαχανικά, μυρωδικά και με μια πηγή πρωτεΐνης (από φασόλια μέχρι κοτόπουλο που έχει μείνει από την προηγούμενη ημέρα).

Βρώμη και κινόα: Όχι μόνο πρωινό
Η βρώμη και η κινόα μπορούν να χρησιμοποιηθούν για πολλά πιάτα. Και, ναι, η βρώμη αγαπά πολύ τις γλυκές γεύσεις, αλλά η κινόα προσφέρεται για απίστευτες αλμυρές συνταγές. Δοκιμάστε να τη συνδυάσετε με σολομό, ξηρούς καρπούς, λεμόνι και πιπεριές. Είναι ένα μπολ που θα σας προσφέρει όλα τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεστε από ένα γεύμα, χωρίς πολλή προετοιμασία.

Ομελέτα με λαχανικά
Η ομελέτα είναι ένα φαγητό τόσο εύκολο, που το έχουμε παρεξηγήσει. Επίσης το έχουμε παρεξηγήσει επειδή τις περισσότερες φορές είναι μια καλή ευκαιρία για να βάλουμε μέσα παχυντικά τυριά και αλλαντικά. Φτιάξτε μια ομελέτα στην οποία θα βάλετε μέσα κολοκυθάκι, μανιτάρια, μπρόκολο και πιπεριές, και θα δείτε την γεύση της να απογειώνεται, χωρίς να σας βαραίνει όμως με τα περιττά λιπαρά του μπέικον και του τυριού.

 
Η σαλάτα ΕΙΝΑΙ γεύμα
Ειδικά αν η σαλάτα περιέχει κοτόπουλο, ψάρι, φασόλια ή οποιαδήποτε πηγή πρωτεΐνης. Υπάρχουν αμέτρητες παραλλαγές για σαλάτες και μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα αγαπημένα σας λαχανικά ως βάση. Προσοχή με θερμιδο-παγίδες όπως τα κρουτόν (και το καλαμπόκι, όμως - πολλά σάκχαρα για το βραδινό) και μην ξεχνάτε πάντα λίγο ωμό ελαιόλαδο.

Ζυμαρικά ολικής, αλλά light
Τα ζυμαρικά δεν χρειάζεται να βγουν από τη ζωή μας, αρκεί να επιλέγουμε ολικής άλεσης και τα αξιοποιούμε σωστά: Το 1/3 του πιάτου μας μπορεί να αποτελείται από ζυμαρικά, και το υπόλοιπο από λαχανικά. Αποφύγετε λιπαρά dressing, και προτιμήστε μια απλή σάλτσα με ντομάτα.

Ψητό κοτόπουλο
Και για τις ημέρες που έχουμε λίγο παραπάνω χρόνο - αλλά όχι αναγκαστικά όρεξη για κάτι πολύπλοκο - δεν υπάρχει τίποτα πιο εύκολο από το να βάλουμε σε ένα ταψί ένα ολόκληρο κοτόπουλο, πατάτες, καρότα και κρεμμύδι και να τα αφήσουμε να ψηθούν. Ακόμα καλύτερα, θα μας μείνει πιθανότατα κοτόπουλο και για επόμενα γεύματα.