Πίτσα: Οι 8 παράγοντες που την κάνουν πιο υγιεινή

Πίτσα: Οι 8 παράγοντες που την κάνουν πιο υγιεινή

Την πίτσα την έχουμε στο μυαλό μας ως πρόχειρο, ανθυγιεινό φαγητό. Δεν είναι όμως απαραίτητο. Μπορείτε να φτιάξετε μια πιο υγιεινή πίτσα, χωρίς να στερηθείτε την γευστική απόλαυση.

Η πίτσα, όταν το σκεφτείτε, αποτελείται από υδατάνθρακες από την κρούστα, πρωτεΐνη και λίπος από το τυρί και τα πρόσθετα. Αυτά είναι όλα τα συστατικά του τι περιέχει ένα οποιοδήποτε γεύμα, λέει η διατροφολόγος Amy Kimberlain, εκπρόσωπος της Ακαδημίας Διατροφής και Διαιτολογίας με έδρα το Μαϊάμι. 

Αν και μερικοί πιστεύουν ότι είναι μια ένοχη απόλαυση, αυτό δεν συμβαίνει πάντα. Λένε ότι η πίτσα μπορεί να μην είναι η πιο υγιεινή επιλογή, καθώς θεωρείται γενικά υψηλή σε νάτριο, θερμίδες και κορεσμένα λιπαρά. Ωστόσο, δεν είναι όλες οι πίτσες το ίδιο, λέει η Kimberlain.

Όπως κάθε άλλο φαγητό, έχει να κάνει με το πώς το φτιάχνεις λέει η διατροφολόγος Angela Lemond, συνιδιοκτήτρια της Lemond Nutrition. “Υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί τρόποι με τους οποίους η πίτσα μπορεί να είναι υγιεινή, λέει η Kimberlain.

Πώς μπορείτε να κάνετε την πίτσα πιο υγιεινή

διαβάστε αναλυτικά στο ourlife.gr