Πίνεις γάλα πριν τον ύπνο; Τι δείχνουν οι νέες επιστημονικές έρευνες

Πίνεις γάλα πριν τον ύπνο; Τι δείχνουν οι νέες επιστημονικές έρευνες

Επιστήμονες εξέτασαν στο εργαστήριο κατά πόσον ισχύει η άποψη ότι το γάλα έχει υπνωτικές ιδιότητες. Τι ανακάλυψαν για τα συστατικά που περιέχει και για εκείνα που παράγονται μετά την πέψη. 
Οι γιαγιάδες και οι μητέρες μας συνιστούν ένα ποτήρι ζεστό γάλα το βράδυ ως το καλύτερο καταπραϋντικό για ήσυχο ύπνο, με τις υπνωτικές ιδιότητές του να αποδίδονται εν πολλοίς σε ένα αμινοξύ που περιέχει, την τρυπτοφάνη. Μια νέα μελέτη όμως υποδηλώνει ότι τα πράγματα μπορεί να μην είναι τόσο απλά όσο φαίνονται.

Η συσχέτιση του γάλακτος με τον ύπνο αποτελεί αντικείμενο μελέτης εδώ και δεκαετίες. Μεγάλη συνδυασμένη ανάλυση (μετανάλυση) που είχε δημοσιευθεί το 2020 είχε εξετάσει τις διαθέσιμες έρευνες από το 1972 έως το 2019. Αρκετές από αυτές είχαν δείξει ότι το γάλα και γενικότερα τα γαλακτοκομικά προϊόντα σχετίζονται με:

-Μικρότερη καθυστέρηση στην έναρξη του ύπνου ...

διαβάστε αναλυτικά στο ourlife.gr