Μια τούρτα, μία πίτσα, μια τεράστια σοκολάτα. Mικρές παρηγοριές όταν έχουμε πολύ άγχος

Ένα άτομο που τρώει ποσότητες φαγητού, χωρίς όμως να πεινάει και συνεχίζει να τρώει, νιώθοντας ενοχές: αυτό είναι που λέμε συναισθηματικό φαγητό.

Τρώμε για να αντιμετωπίσουμε το άγχος και τη νευρικότητα, άλλοτε για να ξεχάσουμε τον θυμό μας ή καμιά φορά λόγω χαμηλής αυτοπεποίθησης και αυτοεκτίμησης.

Ισχυρά όπλα για την καταπολέμηση του συναισθηματικού φαγητού είναι η καθαρή σκέψη και η λογική.

Όταν, για παράδειγμα, μια άσχημη στιγμή στη ζωή μας ή μια στρεσογόνος κατάσταση μπορεί να οδηγήσει σε αυτό που λέμε «υπερφαγικό επεισόδιο» και έτσι να αρχίσει ένας φαύλος κύκλος φαγητού και κακής διάθεσης, τι πρέπει να κάνετε;

Αξιολογήστε κατά πόσο πραγματικά πεινάτε, καταπολεμήστε το άγχος σας με θετικές σκέψεις, απομακρύνετε από το ψυγείο όσα τρόφιμα κάνουν κακό στη διατροφή σας και όταν βαριέστε ή αγχώνεστε, απλώς στρέψτε αλλού την προσοχή σας.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ