Η διαφήμιση του Βασιλόπουλου για την Ημέρα του Πατέρα και οι αντιδράσεις Τσιάρτα

Η διαφήμιση του Βασιλόπουλου για την Ημέρα του Πατέρα και οι αντιδράσεις Τσιάρτα

Με μια μόλις εικόνα για την Παγκόσμια Ημέρα του Πατέρα, η ΑΒ Βασιλόπουλος έφερε στην επιφάνεια όλη την τοξική πλευρά της ελληνικής κοινωνίας.
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα του Πατέρα η ΑΒ Βασιλόπουλος κυκλοφόρησε στα social media ένα υπέροχο καρέ που εντάσσεται στην ευρύτερη καμπάνια "Για ό,τι θέλεις να είσαι" η οποία "τρέχει" τους τελευταίους μήνες.

Η εικόνα συνοδευόταν από τη λεζάντα "Για σένα και πριγκίπισσα γίνομαι".

Τα σχόλια πολλά ... δυστυχώς!

Σύμφωνα με τον Βασίλη Τσιάρτα όμως πρόκειται για “ότι (sic) πιο χυδαίο, ρατσιστικό και απαξιωτικό για τον πατέρα».

«Αν κ ψωνίζω από το συγκεκριμένο σούπερ μάρκετ πλέον μετά από αυτό τέλος οριστικό αν δεν την αποσύρουν. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟΥΣ Κ ΑΥΘΕΝΤΙΚΟΥΣ ΠΑΤΕΡΑΔΕΣ» συνεχίζει στην ανάρτησή του.

Κάποιοι μάλιστα σχόλια της ανάρτησής του επισημαίνουν ότι μάλλον δεν κατάλαβε το νόημα της ανάρτησης - όχι ότι αν είχε καταλάβει θα δικαιολογούνταν η στάση του- αλλά ο ίδιος δείχνει να μην πτοείται.

 

Ακολουθήστε το Madata.GR στο Google News Madata.GR in Google News

Δείτε ακόμα