Πάσχα στη Σύρο, την Κέρκυρα, στο Λεωνίδιο: Οι δημοφιλέστεροι πασχαλινοί προορισμοί

έσα από την καμπάνια Πάσχα στη Σύρο: Μια μυσταγωγική εμπειρία ο Δήμος Σύρου - Ερμούπολης και η Marketing Greece ξεδιπλώνουν τις ξεχωριστές εμπειρίες και την κατανυκτική ατμόσφαιρα που επικρατεί στο νησί κατά τον εορτασμό της μεγαλύτερης γιορτής της Χριστιανοσύνης και προσκαλούν τους επισκέπτες να ζήσουν από κοντά αυτή την αξέχαστη εμπειρία.

Για τις ανάγκες της καμπάνιας αναπτύχθηκε ειδικό περιεχόμενο βασισμένο στα τοπικά πασχαλινά έθιμα και παραδόσεις του νησιού, υλικό που παρείχε ο Δήμος Σύρου - Ερμούπολης.

Από τις προετοιμασίες της Μεγάλης Εβδομάδας με τις ψαλμωδίες της φημισμένης χορωδίας του Αγίου Νικολάου να αντηχούν στο νησί, έως την κορύφωση του Θείου Δράματος, όπου Καθολικοί και Ορθόδοξοι γιορτάζουν αρμονικά και το νησί φωτίζεται από τα αμέτρητα βεγγαλικά, η καμπάνια παρουσιάζει τον πλούτο των εμπειριών που θα απολαύσουν όσοι επιλέξουν να γνωρίσουν από κοντά το ξεχωριστό Πάσχα στη Σύρο.

Ο δήμαρχος Σύρου - Ερμούπολης, Γιώργος Μαραγκός, ανέφερε: «Πρόκειται για μια εξαιρετικά στοχευμένη συνεργασία, η οποία στηρίζεται σε σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία προώθησης προορισμού, όπως το Internet Marketing, το Video Marketing και το Story Telling. Επικοινωνούμε το νησί μας ως κορυφαίο πασχαλινό προορισμό σε εκατομμύρια χρήστες στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Σας περιμένουμε».

«Η συνεργασία, ο έγκαιρος χρονο-προγραμματισμός ενεργειών προβολής και η στρατηγική στόχευση στα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα κάθε προορισμού αποτελούν τα συστατικά του αποτελεσματικού σχεδιασμού για την εκτέλεση καμπάνιας που θα φέρει αποτελέσματα.

Το «Πάσχα στη Σύρο» είναι μια καμπάνια που στοχεύει στην ανάδειξη του νησιού ως top επιλογή για το Πάσχα, προβάλλοντας τη μοναδική ιδιαιτερότητά του στο Ελληνικό κοινό αλλά και στο εξωτερικό.

Μέσα από την καμπάνια, η οποία θα διαρκέσει 6 εβδομάδες, στοχεύουμε σε πάνω από 1 εκ. απήχηση στο ψηφιακό περιβάλλον και δημιουργία ενδιαφέροντος για επίσκεψη στο νησί κατά τη διάρκεια του Πάσχα», δήλωσε σχετικά ο Ιωσήφ Πάρσαλης, Γενικός Διευθυντής της Marketing Greece.

Θετικά μηνύματα καταγράφονται στη ζήτηση των Ελλήνων εκδρομέων για ταξίδια την εφετινή περίοδο του Πάσχα. Σύμφωνα με τα τελευταία διαθέσιμα στοιχεία της Ομοσπονδίας Ελληνικών Συνδέσμων Γραφείων Ταξιδίων & Τουρισμού, FedHATTA, η ζήτηση των Ελλήνων για ταξίδια αυτό το Πάσχα είναι αυξημένη για το σύνολο των παραδοσιακά καθιερωμένων για τις πασχαλινές εορτές προορισμών, και σε μεγάλο βαθμό οι προτιμήσεις στρέφονται, προς περιοχές όπου πραγματοποιούνται οδικές εκδρομές και προσεγγίζονται εύκολα με αυτοκίνητο.

«Η ζήτηση για το Πάσχα είναι δεδομένη. Παρόλ’ αυτά, η ταξιδιωτική κίνηση των Ελλήνων φέτος δεν είναι ενδεικτική, καθώς το Πάσχα είναι νωρίς», επισημαίνει ο πρόεδρος της FedHATTA, Λύσσανδρος Τσιλίδης, στο ΑΠΕ-ΜΠΕ.

Στους δημοφιλέστερους προορισμούς και φέτος είναι η Πελοπόννησος, η οποία αναδεικνύεται για μεγάλο μέρος των Ελλήνων ταξιδιωτών πρώτη επιλογή για το σύνολο της εορταστικής περιόδου, και ακολουθούν το Πήλιο, τα Τζουμέρκα, τα Ζαγοροχώρια και ο Πλαταμώνας.

Μεγάλη αύξηση παρατηρείται στα Επτάνησα, με μεγάλη πρωταγωνίστρια και φέτος την Κέρκυρα, ενώ ξεχωρίζει και η Κρήτη (Χανιά, Ρέθυμνο).

Οι Έλληνες ταξιδιώτες δείχνουν για άλλη μια χρονιά προτίμηση σε ελληνικούς προορισμούς με ξεχωριστά πασχαλινά ήθη και έθιμα, αλλά και έντονο τοπικό χαρακτήρα. Εκτός από την Κέρκυρα, τέτοιοι προορισμοί είναι το Λεωνίδιο, η Χίος, η Ύδρα, η Πάρος, η Ρόδος, η Σύρος, η Τήνος, οι Σποράδες αλλά και η δυτική Μακεδονία.

Στο ίδιο μήκος κύματος, ο αντιπεριφερειάρχης τουρισμού των Ιονίων Νήσων, Σπύρος Γαλιατσάτος, επισημαίνει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ότι ήδη η τουριστική κίνηση ξεκίνησε πολύ θετικά και οι πληρότητες στα ξενοδοχεία, που ήδη άνοιξαν, θα αγγίζουν το μέγιστο την περίοδο του Πάσχα. Είναι χαρακτηριστικό ότι στην Κεφαλονιά μετά από 15 χρόνια θα ξεκινήσουν πτήσεις από τη Γερμανία και για το λόγο αυτό προγραμματίστηκε τελετή υποδοχής. Η γερμανική αγορά, σημειώνει ο κ. Γαλιατσάτος, θα κινηθεί με άνοδο 30% σε σχέση με πέρυσι και εκτιμά ότι εφέτος θα υπάρχει και σημαντική επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου.

Αντίστοιχη, εκτίμηση αναφέρει και ο Λύσσανδρος Τσιλίδης, όπου μετά τη διεθνή τουριστική έκθεση στο Βερολίνο, ανάφερε ότι την εφετεινή χρονιά παρατηρείται άνθιση των αγορών της Ασίας, της Αμερικής, του Καναδά του Ισραήλ και της Μεσογείου γενικότερα, γεγονός που θέτει τις βάσεις για σημαντική επιμήκυνση της περιόδου. «Η Ελλάδα είναι στην κορυφή των προτιμήσεων για τους τουρίστες από το Ισραήλ», αναφέρει ο κ. Τσιλίδης και τονίζει ότι «οι εν λόγω επισκέπτες έρχονται στη χώρα μας καθ'ολη τη διάρκεια του έτους». Την ίδια στιγμή η Ομοσπονδία μέσω του προγράμματος «Δώδεκα» προωθεί προορισμούς πέραν των παραδοσιακών, όπως: Βόρειο Αιγαίο, Μικρές Κυκλάδες, Πήλιο, κλπ.

Για όσους, ωστόσο, θέλουν να βιώσουν ένα «διαφορετικό Πάσχα», με έθιμα που δεν συναντώνται σε άλλους ελληνικούς προορισμούς, ο δήμαρχος της Πάτμου, Γρηγόρης Στώικος, προσκαλεί τους Έλληνες, και όχι μόνο, υποψήφιους εκδρομείς, να επισκεφτούν το ιερό νησί της Αποκάλυψης και να ζήσουν από κοντά το δρώμενο της αναπαράστασης του «Μυστικού Δείπνου», που λαμβάνει χώρα τη Μεγάλη Πέμπτη. Όπως σημειώνει, κάτι αντίστοιχο πραγματοποιείται μόνο στα Ιεροσόλυμα. Κάθε χρόνο η Πάτμος δέχεται 250.000 επισκέπτες και η εκτίμηση είναι ότι και φέτος θα κινηθούν ανοδικά οι αφίξεις στο νησί που διακρίνεται για την ιερότητα του, την αυθεντικότητα του και την αρχιτεκτονική του, σύμφωνα με τον δήμαρχο.

Ακολουθήστε το Madata.GR στο Google News Madata.GR in Google News

Δείτε ακόμα