Ο οίκος Gucci έγινε αντικείμενο χλευασμού λόγω μιας… ομπρέλας

Ο οίκος Gucci έγινε αντικείμενο χλευασμού λόγω μιας… ομπρέλας

Ένα νέο αντικείμενο ήρθε να προστεθεί στις προτάσεις του οίκου Gucci για την άνοιξη και το καλοκαίρι του 2022. 

Πρόκειται για μια πολυτελή ομπρέλα η οποία είναι προϊόν συνεργασίας του οίκου Gucci με την εταιρεία αθλητικών ειδών Adidas. Η τιμή της είναι 1.300 λίρες Αγγλίας, δηλαδή, ευθέως ανάλογη της πολυτελούς καταγωγής της!

Όσο παράλογο κι αν ακούγεται, η εταιρεία Gucci ήξερε καλά τί έκανε, αφού οι ορδές των νεόπλουτων Κινέζων, έσπευσαν να την αγοράσουν. Παρόλα αυτά, η ομπρέλα έγινε αφορμή για πικρόχολα σχόλια των καταναλωτών, αφού δεν εκπληρώνει τον βασικό χρηστικό της ρόλο. Η ομπρέλα, δεν μπορεί να προστατεύσει τον χρήστη της από τη βροχή, γιατί δεν είναι αδιάβροχη!

Βέβαια η περιγραφή του προϊόντος αναφέρει ότι η ομπρέλα είναι για τον ήλιο ή μπορεί να χρησιμοποιείται σαν διακοσμητικό αντικείμενο.

Αποτέλεσμα ήταν χιλιάδες Κινέζοι να αρχίσουν να κοροϊδεύουν την εταιρεία και το προϊόν της που τιμάται 11.000 γιουάν (1.300 λίρες Αγγλίας). Η διαδικτυακή κινεζική πλατφόρμα Weibo δέχτηκε χιλιάδες πικρόχολα σχόλια που στηλιτεύουν αυτό το «πραγματικά άχρηστο statement της μόδας» ενώ πολλοί χρήστες επιστράτευσαν το χιούμορ τους λέγοντας πως: «Ευτυχώς δεν είμαι τόσο πλούσιος ώστε κάποιοι επιτήδειοι να με πείσουν να αγοράσω αυτή την αηδία!».

Η Κίνα θεωρείται ότι μέχρι το 2025 θα είναι η μεγαλύτερη αγορά ειδών πολυτελείας, ενώ η Gucci είναι η τέταρτη στη σειρά προτίμησης εταιρεία ειδών πολυτελείας μετά τις εταιρείες Chanel, Dior, και Hermes. Μάλιστα η κινεζική αγορά ήταν το κλειδί της επιτυχίας για την Gucci, ειδικά από το 2015, που έκανε μια νέα αρχή υπό την καλλιτεχνική διεύθυνση του Αλεσάντρο Μικέλε.

Η Gucci αυτή την εβδομάδα έκανε μια παρουσίαση των προϊόντων της σ’ ένα κάστρο του 13ου αιώνα στην Πούλια, στη νότιο Ιταλία. Η εταιρεία έφερε καλεσμένους και influencers απ’ όλο τον κόσμο, και συνέδεσε την παρουσίαση της ομπρέλας με την έκλειψη Σελήνης που έγινε προ ημερών.

Είναι όντως παράδοξο πόσο «μασάει» το αγοραστικό κοινό με κάποια προϊόντα που είναι στην ουσία άχρηστα και είναι κατάλληλα μόνο για φιγούρα. Είναι όντως παράξενο που μια εταιρεία ζητά ένα υπέρογκο ποσό για ένα αντικείμενο που «δεν συνιστάται ως ομπρέλα», ένα αντικείμενο που εξ’ αρχής κατασκευάστηκε ώστε να μην είναι χρηστικό. Μόνον ένα αντικείμενο τέχνης μπορεί να εννοηθεί δίχως κάποια «αξία χρήσης».

topontiki.gr