Επιδότηση ηλεκτρικών συσκευών: Σε ποιες περιπτώσεις θα πρέπει να επισκεφτείτε ξανά την πλατφόρμα

Επιδότηση ηλεκτρικών συσκευών: Σε ποιες περιπτώσεις θα πρέπει να επισκεφτείτε ξανά την πλατφόρμα

Προσοχή με τον αριθμό του κινητού που έχει δηλωθεί στην αίτηση για τη χορήγηση της επιδότησης ηλεκτρικών συσκευών, στο πλαίσιο του προγράμματος “Ανακυκλώνω – Αλλάζω Συσκευή»”.

Όπως αναφέρει η ιστοσελίδα allazosyskevi.gov.gr , ο ωφελούμενος θα πρέπει να εισέλθει ξανά στην ηλεκτρονική του αίτηση (ακόμη και μετά την έγκριση της αίτησης ή/και την έκδοση των επιταγών) και να εισάγει-επιβεβαιώσει έναν νέο αριθμό κινητού, που δεν έχει χρησιμοποιηθεί από άλλη αίτηση στο Πρόγραμμα (μπορεί να το γνωρίζει διότι στις περιπτώσεις εισαγωγής ήδη υπάρχοντος αριθμού βγαίνει σχετικό ενημερωτικό μήνυμα)

Αυτό γίνεται στην περίπτωση που μία εγκεκριμένη αίτηση έχει απωλέσει το μέχρι πρότινος επιβεβαιωμένο κινητό και δεν έχει τη δυνατότητα λήψης κωδικού μίας χρήσης και επιτυχούς ολοκλήρωσης της διαδικασίας πώλησης με επιδότηση.

Αναλυτικά στην ιστοσελίδα allazosyskevi.gov.gr αναφέρει τα εξής:

“Σύμφωνα με τις διαδικασίες του Προγράμματος, κάθε ωφελούμενος θα πρέπει να χρησιμοποιεί ένα μοναδικό και επιβεβαιωμένο (μέσω της ηλεκτρονικής του αίτησης) αριθμό κινητού.

Το κινητό χρησιμοποιείται ως μέσο ηλεκτρονικής ταυτοποίησης του ωφελούμενου (Φυσικού Προσώπου – κατόχου του κινητού) κατά τη διαδικασία αγοράς και συγκεκριμένα, για την αποστολή κωδικού μίας χρήσης μέσω του οποίου δίδεται η συναίνεση δέσμευσης επιταγής από συγκεκριμένο έμπορο.

Για το λόγο αυτό, σύμφωνα με τους κανόνες του Προγράμματος:

Δεν είναι δυνατή η χρήση του ίδιου αριθμού ταυτόχρονα από δύο διαφορετικούς ωφελούμενους/αιτήσεις.
Η χρήση / πιστοποίηση ενός αριθμού σε δεύτερη αίτηση, αναιρεί αυτόματα την πιστοποίηση του κινητού στην προηγούμενη (πρώτη) αίτηση.
Εάν μία εγκεκριμένη αίτηση απωλέσει το μέχρι πρότινος επιβεβαιωμένο κινητό, δε θα έχει τη δυνατότητα λήψης κωδικού μίας χρήσης και επιτυχούς ολοκλήρωσης της διαδικασίας πώλησης με επιδότηση.
Στην περίπτωση αυτή, ο ωφελούμενος θα πρέπει να εισέλθει ξανά στην ηλεκτρονική του αίτηση (ακόμα και μετά την έγκριση της αίτησης ή/και την έκδοση των επιταγών) και να εισάγει-επιβεβαιώσει ένα νέο αριθμό κινητού, που δεν έχει χρησιμοποιηθεί από άλλη αίτηση στο Πρόγραμμα (μπορεί να το γνωρίζει διότι στις περιπτώσεις εισαγωγής ήδη υπάρχοντος αριθμού βγαίνει σχετικό ενημερωτικό μήνυμα)”.