Η Google θέλει να προωθήσει το επί πληρωμή ειδησεογραφικό περιεχόμενο στο Internet

Σύμφωνα με το Bloomberg, η Google αναπτύσσει μία σειρά εργαλείων που θα βοηθήσουν τους εκδότες online περιεχομένου, όπως ειδήσεων και άρθρων, να αυξήσουν τις επί πληρωμή συνδρομές στις υπηρεσίες τους και να βελτιώσουν την κερδοφορία τους.

Οι νέες τεχνολογίες της εταιρείας δεν έχουν ως στόχο να περιορίσουν τη διανομή δωρεάν άρθρων, αλλά να επιτρέψουν την βέλτιστη προώθηση του κατεξοχήν επί πληρωμή περιεχομένου: Πολύ συχνά αυτού του τύπου το υλικό δεν είναι δυνατόν να προσπελαστεί από χρήστες που το εντοπίζουν μέσω μηχανών αναζήτησης, αφού στην οθόνη τους προβάλλεται μήνυμα που τους παροτρύνει να πληρώσουν.

Η δωρεάν παράθεση επιλεγμένων τέτοιων άρθρων στην πλατφόρμα AMP [Accelerated Mobile Pages], μπορεί σύμφωνα με τη Google να λειτουργήσει ως ιδιότυπο demo του περιεχομένου, επιτρέποντας έτσι στο αναγνωστικό κοινό να αποκτήσει πληρέστερη εικόνα και, εφόσον ενδιαφέρεται, τελικά να πληρώσει για να αποκτήσει πρόσβαση και σε άλλα άρθρα του δημιουργού ή του εκδότη.

Επιπλέον, η Google θέλει να δώσει τη δυνατότητα στους εκδότες να εντοπίζουν ταχύτερα ποιοι αναγνώστες προτίθενται να πληρώσουν για περιεχόμενο, αλλά και να διαπιστώσουν πόσα χρήματα εκείνοι αισθάνονται άνετα να δώσουν. Με αυτό τον τρόπο η διαδικασία συνδρομής μπορεί να επιταχυνθεί, ωφελώντας τόσο τους αναγνώστες όσο και τους δημιουργούς.

Το σημερινό μοντέλο online δημοσίευσης βασίζεται σε έσοδα από διαφημίσεις. Αυτή η προσέγγιση, αν και φαινομενικά συμφέρει τους αναγνώστες, δίνει έμφαση στην αύξηση της ποσότητας του περιεχομένου, κάτι που συχνά γίνεται εις βάρος της ποιότητας. Δεν είναι τυχαίο που τα τελευταία χρόνια γίνεται μεγάλη συζήτηση για φαινόμενα όπως το clickbait και η ευρεία διάδοση ψευδών ειδήσεων.

pcmag.gr

Ακολουθήστε το Madata.GR στο Google News Madata.GR in Google News

Δείτε ακόμα