Πώς επηρεάζουν τα social media τις καταναλωτικές μας συνήθειες

Η άνοδος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης δεν άλλαξε μόνο τον τρόπο με τον οποίο επικοινωνούμε, αλλά και τις καταναλωτικές μας συνήθειες – τις προτιμήσεις μας σε προϊόντα, αλλά και το πως κάνουμε αγορές.

Πριν προβούν σε κάποια αγορά, σήμερα οι καταναλωτές μπορούν να δουν στο Instagram, το Facebook ή το Pinterest, φωτογραφίες χιλιάδων προϊόντων που τους ενδιαφέρουν, να αναζητήσουν τη χαμηλότερη τιμή ή προσφορές, καθώς και να διαβάσουν την κριτική άλλων αγοραστών για οτιδήποτε έχουν... βάλει στο μάτι.

Σύμφωνα με την έρευνα Total Retail 2016 της PwC, στην οποία συμμετείχαν 23.000 άνθρωποι από όλο τον κόσμο, το 78% των καταναλωτών επηρεάζονται από τα social media όταν πρόκειται να πραγματοποιήσουν αγορές μέσω του Internet.

Όπως μπορείτε να δείτε και από το γράφημα που ακολουθεί, το 45% των καταναλωτών στρέφεται προς τα κοινωνικά δίκτυα για να διαβάσει κριτικές προϊόντων και σχόλια άλλων χρηστών – με το 22% από αυτούς μάλιστα να γράφουν και οι ίδιοι, το 44% χρησιμοποιεί τα social media για να βρίσκει προσφορές, ενώ το 16% πραγματοποιεί και αγορές άμεσα.

pcmag

Ακολουθήστε το Madata.GR στο Google News Madata.GR in Google News

Δείτε ακόμα