Μαγνήσιο: Συμπτώματα έλλειψης. Προσοχή πριν πάρετε συμπλήρωμα

Μαγνήσιο: Συμπτώματα έλλειψης. Προσοχή πριν πάρετε συμπλήρωμα

Το μαγνήσιο είναι ένα από τα πιο σημαντικά μέταλλα στον οργανισμό, αφού βοηθάει με τα καρδιακά προβλήματα και την υγεία του μυικού και του ανοσοποιητικού συστήματος.

Ωστόσο, σε γενικές γραμμές, ο καλύτερος τρόπος, για να ικανοποιήσετε τις ανάγκες του οργανισμού σας σε μαγνήσιο, είναι να καταναλώνετε πολλά σκούρα, φυλλώδη πράσινα λαχανικά, φασόλια, καρύδια, σπόρους και δημητριακά ολικής αλέσεως. Εκτός αν έχετε κάποια διαταραχή του γαστρεντερικού συστήματος, όπως η νόσος του Crohn, ή κοιλιοκάκη, ή αν παίρνετε ορισμένα φάρμακα, όπως διουρητικά, το πιο πιθανό είναι ότι δεν χρειάζεται να πάρετε κάποιο συμπλήρωμα μαγνησίου.

Ένας άλλος μύθος για το μαγνήσιο που πρέπει να προσέξετε: Μερικοί λένε ότι το φθοριωμένο νερό φταίει για την έλλειψη μαγνησίου από το σώμα. Αν και υπάρχουν κάποιες ενδείξεις κάποιας αλληλεπίδρασης μεταξύ του φθορίου και του μαγνησίου σε εργαστηριακές μελέτες, δεν υπάρχει κανένας λόγος να πιστεύετε ότι η φθορίωση του νερού μπορεί να οδηγήσει σε χαμηλότερα επίπεδα μαγνησίου, αφού, μέσω της διατροφής, οι άνθρωποι αναπληρώνουν συνεχώς το μαγνήσιο που χάνουν.

Για την ακρίβεια, εάν υπάρχει κάτι που πραγματικά επηρεάζει αρνητικά τα επίπεδα μαγνησίου, αυτό είναι το αλκοόλ. Όταν καταναλώνεται σε μεγάλες ποσότητες μπορεί να επηρεάσει την απορρόφηση της βιταμίνης D, γεγονός που καθιστά πιο δύσκολο για το σώμα σας να επεξεργαστεί το μαγνήσιο.

Τέλος, αν εξακολουθείτε να πιστεύετε ότι χρειάζεστε συμπλήρωμα μαγνησίου, φροντίστε πρώτα να μιλήσετε με τον γιατρό σας. Αν φτάσετε στο σημείο να έχετε πάρα πολύ μαγνήσιο στον οργανισμό σας, μπορεί να έχετε αρρυθμίες (ανώμαλος καρδιακός ρυθμός).

Διαβάστε στο Ourlife πώς θα καταλάβετε ότι έχετε έλλειψη μαγνησίου;

Σχετικά TAGS:

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ ΑΠΟ Υγεία

Σχετικά TAGS:
-
Σχολιάστε το άρθρο: