Τσικνοπέμπτη: Πώς θα ρίξετε την χοληστερίνη μετά την κρεοφαγία

Τσικνοπέμπτη: Πώς θα ρίξετε την χοληστερίνη μετά την κρεοφαγία

Όλοι οφείλουμε να προσέχουμε τα επίπεδα που έχει η χοληστερίνη στο αίμα μας. Σε κάθε περίπτωση, οι ακόλουθες τροφές είναι πιο ασφαλείς και λιγότερο πιθανό να αυξήσουν την χοληστερίνη σας. Μην ξεχνάτε, ωστόσο, ότι τα πάντα στην διατροφή είναι θέμα μέτρου και ποικιλίας.

Η Τσικνοπέμπτη είναι αδιαμφισβήτητα μια από τις πιο αγαπημένες γιορτές στην Ελλάδα, αφού είναι γνωστό, ότι όλοι οι Έλληνες λατρεύουμε το κρέας που ψήνετε στα κάρβουνα.

Αλλά μαζί με την απόλαυση της γεύσης αυτής, δεν πρέπει να ξεχνάμε και την υγεία μας. Η αυξημένη κατανάλωση κρεατικών και λοιπών "αμαρτωλών" συνοδευτικών την Τσικνοπέμπτη είναι μοιραίο να αυξήσει την χοληστερίνη στο αίμα.

Δείτε στο Ourlife.gr τι μπορείτε να φάτε, για να μειώσετε τα επίπεδα χοληστερίνης μετά την Τσικνοπέμπτη

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ ΑΠΟ Υγεία

-
Σχολιάστε το άρθρο: