Η διαφήμιση του Βασιλόπουλου για την Ημέρα του Πατέρα και οι αντιδράσεις Τσιάρτα

21-06-20 | Viral

Με μια μόλις εικόνα για την Παγκόσμια Ημέρα του Πατέρα, η ΑΒ Βασιλόπουλος έφερε στην επιφάνεια όλη την τοξική πλευρά της ελληνικής κοινωνίας.
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα του Πατέρα η ΑΒ Βασιλόπουλος κυκλοφόρησε στα social media ένα υπέροχο καρέ που εντάσσεται στην ευρύτερη καμπάνια "Για ό,τι θέλεις να είσαι" η οποία "τρέχει" τους τελευταίους μήνες.

Η εικόνα συνοδευόταν από τη λεζάντα "Για σένα και πριγκίπισσα γίνομαι".

Τα σχόλια πολλά ... δυστυχώς!

Σύμφωνα με τον Βασίλη Τσιάρτα όμως πρόκειται για “ότι (sic) πιο χυδαίο, ρατσιστικό και απαξιωτικό για τον πατέρα».

«Αν κ ψωνίζω από το συγκεκριμένο σούπερ μάρκετ πλέον μετά από αυτό τέλος οριστικό αν δεν την αποσύρουν. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟΥΣ Κ ΑΥΘΕΝΤΙΚΟΥΣ ΠΑΤΕΡΑΔΕΣ» συνεχίζει στην ανάρτησή του.

Κάποιοι μάλιστα σχόλια της ανάρτησής του επισημαίνουν ότι μάλλον δεν κατάλαβε το νόημα της ανάρτησης - όχι ότι αν είχε καταλάβει θα δικαιολογούνταν η στάση του- αλλά ο ίδιος δείχνει να μην πτοείται.

 

Τα σχόλια κάτω από αυτό το ποστ είναι ο λόγος που η ελληνική κοινωνία θα είναι πάντα πίσω #FathersDay https://t.co/T42SLHesRS

— johnsbanana | BLM (@hermione_dim) June 21, 2020

Τοσα χρονια, δεν ψωνιζω απο το @ABVassilopoulos . Μετα τις αντιδρασεις ομως και αφου οι φασιστες φιλοι μας, μας επιβεβαιωσαν οτι δεν θα ξανα ψωνισουν απο εκει, θεωρω οτι ειναι η πιο ασφαλης επιλογη πλεον. #FathersDay https://t.co/UoO7HqcM6F

— (@koukloforos) June 21, 2020

Επειδή κάποτε ήθελα να σπουδάσω
επικοινωνία διαφήμιση κ λόγω που
τα φράγκα του σπιτιού έφταναν μέχρι
ένα καρβέλι ψωμι την ημέρα τότε,
ενα τεράστιο ρισπεκτ στους διαφημισταραδες του @ABVassilopoulos που με μιά εικόνα
ξεκωλιαζουν ότι σκατά έχει γεννήσει
αυτός ο τόπος#fathersday pic.twitter.com/qBH4B6Ufdg

— Μανόλης della Creta (@baxebanis) June 21, 2020