Ο ανατρεπτικός Τζίμης Πανούσης και η κούκλα!

21-10-14 | ShowBiz

«Γεννήθηκε» επί σκηνής και ξάφνιασε τους θεατές που παρακολούθησαν την πρεμιέρα του! Ο Τζίμης Πανούσης, άκρως προκλητικός και ανατρεπτικός όπως πάντα, πρόσφερε ένα ασυνήθιστο θέαμα το βράδυ του περασμένου Σαββάτου όταν κι έκανε πρεμιέρα σε μουσική σκηνή της οδού Πειραιώς. Ο εκκεντρικός καλλιτέχνης, αφού τις προηγούμενες μέρες κρέμασε ο ίδιος κούκλες του σεξ σε κεντρικούς δρόμους της Αθήνας προκειμένου να προμοτάρει την παράστασή του «Χωρατόριο 3 (Horatorio) σε Ρε Μίζερο», στο Guantanamo Club, βγήκε στη σκηνή με έναν... τρελό τρόπο!

Συγκεκριμένα, εμφανίστηκε μέσα από το αιδοίο μιας τεράστιας κούκλας -όπως εκείνες του πρόμο- αφήνοντας τους πάντες άναυδους. Φυσικά, όσοι έχουν παρακολουθήσει τα shows του Τζιμάκου δεν σοκαρίστηκαν ιδιαίτερα, μια έκπληξη ωστόσο τη βίωσαν!
Με το γνωστό καυστικό χιούμορ του ο Πανούσης σχολίασε την πολιτική και κοινωνική επικαιρότητα, διανθίζοντας την πρόζα και με τραγούδια, όπως κάνει άλλωστε χρόνια τώρα. Από τα... βέλη του δεν γλίτωσε κανείς, ενώ ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης έγινε «πρωταγωνιστής» μιας θεωρίας... συνωμοσίας, η οποία εμφανίστηκε στο video wall. Οπως ο ίδιος σημειώνει, πρόκειται για μια παράσταση «με ειδικές ατάκες, σε ένα οργανωμένο παραλήρημα με σεξιστικά αστεία και αντικομματικές εμμονές, μέχρι να έρθει ο ΣΥΡΙΖΑ να μας αναμορφώσει με ρατσιστικά νομοσχέδια πολιτικού ορθολογισμού».

Ομως ο καλλιτέχνης δεν ήταν ο μόνος που τράβηξε τα βλέμματα πάνω του -και εύλογα-, αλλά και οι συνεργάτες του. Τι άλλο είδαμε εκτός από την τεράστια sex doll και αρκετά ερωτικά... βοηθήματα επί σκηνής; Μια -πραγματική- γυμνή γυναίκα, με σάρκα και οστά, πόζαρε, έχοντας τα χέρια της στα επίμαχα σημεία, ενώ συντελεστές του «Χωρατόριου 3 σε Ρε Μίζερο» χόρεψαν... μπαλέτο γύρω από τον Πανούση, φορώντας τούλινες φούστες!Αν και η πρεμιέρα ήταν προγραμματισμένη για την περασμένη Παρασκευή, κάποια προβλήματα ανάγκασαν τον Τζίμη να δώσει την πρώτη από τις συνολικά δέκα παραστάσεις που έχει προγραμματίσει την αμέσως επόμενη μέρα.