Airbus A320: Ο 28χρονος συγκυβερνήτης Andreas Lubitz έριξε το αεροπλάνο!

Ο πιλότος πήγε στην τουαλέτα και ο συγκυβερνήτης παρέμεινε στο εσωτερικό του πιλοτηρίου

Στη συνέχεια ο πιλότος επέστρεψε και χτύπησε την πόρτα, ζητώντας πρόσβαση στο εσωτερικό του πιλοτηρίου, ωστόσο, δεν ακούστηκε καμία απάντηση
Ο συγκυβερνήτης δεν ξαναμιλάει. Ακούγεται ο ήχος της αναπνοής του. Στη συνέχεια ακούμε τον πύργο ελέγχου της Μασσαλίας που ζητά επικοινωνία με πιλοτήριο αλλά δεν υπάρχει απόκριση.

Ο συναγερμός ενεργοποιήθηκε προκειμένου να δείξει στο πλήρωμα ότι βρίσκεται πολύ κοντά στο έδαφος και εκείνη την ώρα ακούμε τα χτυπήματα στην πόρτα να γίνονται πολύ πιο δυνατά
Πριν την οριστική πρόσκρουση ακούμε έναν θόρυβο που είναι σαν μία πρώτη πρόσκρουση στο έδαφος πριν τελικά το αεροσκάφος συντριβεί στο βουνό.

Δεν υπήρξε κανένα σήμα κινδύνου που να δόθηκε από το πιλοτήριο και καμία απάντηση στο πλήθος των εκκλήσεων που έγιναν από τους ελεγκτέες εναέριας κυκλοφορίας
Σύμφωνα με τον Εισαγγελέα της Μασσαλίας, αυτό έγινε στις 12.30 ώρα Γαλλίας και σύμφωνα με τα μέχρι στιγμής στοιχεία, η ερμηνεία των επικεφαλής των ερευνών είναι ότι ο συγκυβερνήτης αρνήθηκε να ανοίξει την πόρτα της καμπίνας και εσκεμμένα ενεργοποίησε τον κουμπί που οδηγεί στην απώλεια ύψους

«O συγκυβερνήτης εσκεμμένα επέλεξε να οδηγήσει σε κάθοδο το αεροπλάνο», είπε και πρόσθεσε: O συγκυβερνήτης ανέπνεε κανονικά και δεν είπε ούτε μία λέξη πριν τη συντριβή»

- Τα τελευταία δευτερόλεπτα πριν τη συντριβή ακούγονταν κραυγές επιβατών

- Είναι πολύ νωρίς ακόμη, πρέπει να εξετάσουμε τη συμπεριφορά του συγκυβερνήτη και όπως όλα δείχνουν ανέπνεε κανονικά και δεν είπε ούτε μία λέξη

Αυτός είναι ο συγκυβερνήτης του μοιραίου Airbus

Ο συγκυβερνήτης του Α320 είχε προσληφθεί το 2013 από την Germanwings και είχε στο ενεργητικό του 630 ώρες πτήσης. Στο παρελθόν είχε εργαστεί στη σχολή της πολιτικής αεροπορίας της Lufthansa. Ο άντρας καταγόταν από το Montabaur της Ρηνανίας ενώ το όνομά του ήταν Andreas Lupitz.

"Άκουγαν την ανάσα του συγκυβερνήτη"

Ο εισαγγελέας της Μασσαλίας αποκάλυψε ότι ο πύργος ελέγχου άκουγε τον ήχο της ανάσας του συγκυβερνήτη και στις απανωτές κλήσεις να απαντήσει, δεν μίλησε. "Οι ελεγλτές τον άκουγαν μόνο να αναπνέει και τον ρώτησαν αν είναι καλά, όμως αυτός δεν μίλησε" συμπλήρωσε.

Κατάλαβαν την κάθοδο οι επιβάτες

Όπως αποκάλυψεο εισαγγελέας, οι επιβάτες κατάλαβαν ότι επίκειται συντριβή, καθώς κατά την πτώση λίγο πριν πέσει στη πλαγιά, ένα από τα φτερά του αεροπλάνου ακούμπησε σε δέντρα.

 

Προηγούμενη αναρτηση

Ένας από τους πιλότους του γερμανικού Airbus που συνετρίβη στις γαλλικές Άλπεις, με τραγικό απολογισμό το θάνατο 150 ανθρώπων, είχε σηκωθεί από το πιλοτήριο του αεροπλάνου και δεν κατάφερε να επιστρέψει στη θέση του πριν το αεροπλάνο προσκρούσει στο έδαφος.

Αυτό γράφει η αμερικανική εφημερίδα New York Times επικαλούμενη πηγές που γνωρίζουν στοιχεία από τον καταγραφέα συνομιλιών στο θάλαμο διακυβέρνησης( μαύρο κουτί).

«Ο χειριστής που ήταν έξω από το πιλοτήριο χτυπά ελαφρά την πόρτα χωρίς να του απαντήσει κανείς», είπε ένας ερευνητής του καταγραφέα των συνομιλιών. «Και τότε χτυπά την πόρτα πιο δυνατά αλλά και πάλι δεν λαμβάνει απάντηση. Δεν υπήρξε καμία απάντηση» λέει ο ερευνητής που ζήτησε να τηρηθεί η ανωνυμία του.

«Μπορεί κανείς να ακούσει ότι προσπαθεί να σπάσει την πόρτα», πρόσθεσε ο ερευνητής χωρίς να δώσει άλλες λεπτομέρειες . Δεν διευκρινίζεται αν ο πιλότος που είχε σηκωθεί από τη θέση του ήταν ο κυβερνήτης του αεροσκάφους ή ο συγκυβερνήτης του.

Τι απαντάει η Lufthansa στα όσα έγραψαν οι New York Times

Οι ιστορίες που συγκλονίζουν

Σύμφωνα με την πηγή που μετέχει στην αποκωδικοποίηση του καταγραφέα πτήσης και την οποία επικαλείται η αμερικανική εφημερίδα η γλώσσα που ακούγεται είναι τα γερμανικά. Επίσης στο τέλος της ηχογράφησης ακούγεται ένας συναγερμός που προφανώς είναι το σήμα που προειδοποιεί για την προσέγγιση του αεροσκάφους στο έδαφος.

Επίσης μια άλλη πηγή των ερευνών δήλωσε προς το Γαλλικό Πρακτορείο ότι ο συγκυβερνήτης της πτήσης είχε μπει "πρόσφατα στην εταιρεία Germanwings που είναι θυγατρική της Lufthansa". Η πρόσληψή του έγινε περί τα τέλη του 2013 και στο βιογραφικό του είχε μερικές εκατοντάδες ώρες πτήσης.

Η εθνικότητα του δεν έχει αποσαφηνιστεί δήλωσε η ίδια πηγή.

Αναζητούν απαντήσεις στα συντρίμμια

Να ρίξουν άπλετο φως στα αίτια που προκάλεσαν την συντριβή του μοιραίου αεροσκάφους της Germanwings στις γαλλικές άλπεις επιχειρούν οι αρχές με την ανάκτηση των μαύρων κουτιών.

Οι ερευνητές επιβεβαίωσαν ότι έχουν στα χέρια τους το ηχητικό υλικό από το πρώτο μαύρο κουτί και επεξεργάζονται τις πληροφορίες, ενώ θα μπορούν να παρουσιάσουν κάποιες εκτιμήσεις σε μερικές ημέρες.

Ο διευθυντής της Εθνικής Υπηρεσίας Ερευνών και Αναλύσεων για Θέματα Ασφαλείας της Πολιτικής Αεροπορίας της Γαλλίας (ΒΕΑ), Ρεμί Ζουτί αποκάλυψε ότι η ομάδα του άκουσε την ηχητική καταγραφή και ακούστηκαν φωνές, χωρίς να δώσει περαιτέρω λεπτομέρειες. «Θα πραγματοποιηθούν λεπτομερείς εργασίες στο αρχείο για να ερμηνευθούν οι φωνές και οι ήχοι που μπορούν να ακουστούν στο ηχητικό αρχείο», ανέφερε ο Ρεμί Ζουτί.

Ο ίδιος αξιωματούχος απέκλεισε το σενάριο να υπήρξε αποσυμπίεση στο αεροσκάφος ή να πραγματοποιήθηκε έκρηξη. Επιπλέον οι γαλλικές αρχές εκτιμούν απίθανο το σενάριο να πρόκειται για τρομοκρατική επίθεση.

Την ίδια ώρα αναζητείται η καταγραφή και από το δεύτερο «μαύρο κουτί» από το οποίο βρέθηκε μόνο το περίβλημα του. Έτσι οι ερευνητές θα είναι σε θέση να εκτιμήσουν με μεγαλύτερη λεπτομέρεια τι πραγματικά συνέβη τα μοιραία λεπτά πριν από τη συντριβή του αεροσκάφους και τι ακριβώς είπαν μεταξύ τους οι πιλότοι.

Τα σενάρια

Η βουτιά του αεροσκάφους διήρκεσε περίπου 10 λεπτά μέχρι την πτώση στις γαλλικές Άλπεις και οι αρχές ερευνούν τι πραγματικά συνέβη εκείνες τις στιγμές στο πιλοτήριο. Αυτό που γνωρίζουν οι αρχές είναι ότι το αεροσκάφος χωρίς έγκριση άρχισε να κατεβαίνει από το ύψος που είχε και πετούσε στα 6.000 πόδια μέχρι που χάθηκε από τα ραντάρ και συνετρίβη.

Τα σενάρια για το τι πήγε στραβά δίνουν και παίρνουν στα διεθνή ΜΜΕ. Αναλυτές υποστήριξαν ότι μπορεί να υπήρξε αποσυμπίεση στην καμπίνα με αποτέλεσμα οι πιλότοι να επιχειρήσουν να πετάξουν ποιο κοντά στο έδαφος προκειμένου να διορθώσουν το πρόβλημα. Το ίδιο σενάριο αναφέρει ότι τελικά οι πιλότοι ενδέχεται να μην τα κατάφεραν, να λιποθύμησαν και γι’ αυτό να μην εξέπεμψαν σήμα κινδύνου.

Αυτό το σενάριο έρχεται σε αντίθεση με τα ευρήματα των αρχών από το «μαύρο κουτί» εκείνα τα λεπτά ακούγονταν φωνές στο πιλοτήριο.

Το δεύτερο σενάριο αναφέρει ότι μία έκρηξη από κάποιο πρόβλημα στο αεροσκάφος προκάλεσε την πτώση. Αυτό φαίνεται εξαιρετικά απίθανο, σύμφωνα με τις αρχές, διότι τότε το αεροσκάφος θα έχανε ύψος με μεγαλύτερη ταχύτητα και τα συντρίμμια θα είχαν διασκορπιστεί σε μεγαλύτερη ακτίνα.

Από την πλευρά του το CNN παρουσίασε εκτιμήσεις αναλυτών ότι οι πιλότοι επιχειρούσαν με την κάθοδο τους να επιλύσουν κάποιο πρόβλημα στο αεροσκάφος αλλά δεν είχαν σαφή εικόνα της πτήσης. Σύμφωνα με το αμερικανικό τηλεοπτικό δίκτυο, αναλυτές εικάζουν ότι οι πιλότοι δεν αποκλείεται να λάμβαναν λανθασμένες μετρήσεις στα όργανα του αεροσκάφους, να επιχείρησαν να λύσουν κάποιο πρόβλημα και όταν συνειδητοποίησαν την κατάσταση να μην είχαν τον χρόνο να αλλάξουν την μοιραία κατάληξη.

Ακολουθήστε το Madata.GR στο Google News Madata.GR in Google News

Δείτε ακόμα