Μύκονος: Θα ράβουν κουστούμια στην άμμο!

Υψηλή ραπτική πάνω στην άμμο! Κάτω από τον λαμπερό αυγουστιάτικο ήλιο της Μυκόνου η περίφημη ναπολιτάνικη εταιρεία που ντύνει τους πιο διάσημους άντρες στον κόσμο θα στείλει ράφτες της στο κοσμοπολίτικο νησί των Κυκλάδων (από τις 2 έως τις 10 Αυγούστου) προκειμένου να δώσει στους πελάτες της τη δυνατότητα να «ράψουν» -αραχτοί στις ξαπλώστρες τους- το κοστουμάκι που θα φορέσουν τον χειμώνα! Με αυτόν τον ιδιαίτερα πρωτότυπο τρόπο θα ανοίξει η «αυλαία» του πρώτου pop up shop.

Ετσι πολλοί κύριοι από κάθε πλευρά του πλανήτη έχουν ήδη κλείσει ραντεβού για να παραγγείλουν τα χειμωνιάτικα ρούχα τους από την παραλία του Nammos στη Μύκονο! Πρόκειται για μια πρωτότυπη ιδέα του Ηλία Βλαχάκη, ιδιοκτήτη της Mah Jong, που εκπροσωπεί τη φίρμα Kiton στην Ελλάδα.

«Θα πάρουμε έναν χώρο του Nammos για δέκα μέρες, όπου θα στηθεί ένα μαγαζί. Εκεί οι άντρες θα μπορούν -εκτός από έτοιμα ρούχα που θα βρουν- να ντυθούν από δύο εξειδικευμένους Ναπολιτάνους ράφτες, οι οποίοι θα τους παίρνουν μέτρα. Είναι ένα service το οποίο προσφέρει η εταιρεία σε διάφορα μαγαζιά σε όλο τον κόσμο, αλλά και στους αντιπροσώπους της. Αυτή τη φορά όμως, αντί να έρθουν οι πελάτες σε εμάς, πάμε εμείς στους πελάτες. Αυτό είναι λοιπόν το λεγόμενο pop up shop. Κάνουμε ένα μαγαζί για λίγες μέρες μέσα στην πελατεία μας, το οποίο θα λειτουργεί από τις 10.00 το πρωί μέχρι τις 2.00 το βράδυ» εξηγεί στην «Espresso» ο γνωστός επιχειρηματίας και συνεχίζει:

Ξένοι πελάτες

«Η πελατεία στην οποία στοχεύουμε είναι οι ξένοι. Ο βασικός μας πελάτης, που θα βρίσκεται στην πλαζ, είναι ο επισκέπτης από το εξωτερικό. Οι Ελληνες πελάτες μας άλλωστε μας ξέρουν και έρχονται στο μαγαζί μας στο Κολωνάκι, δεν χρειάζεται να τους συναντήσουμε εκεί».

Τέλος, ο εμπνευστής αυτού του πρωτότυπου event Ηλίας Βλαχάκης τονίζει: «Είναι μια γιορτή της haute couture με ένα ισχυρό ελληνικό χρώμα. Μια πολύ ζωντανή εκδήλωση, η οποία νομίζω ότι μπορεί να εξελιχθεί σε θεσμό».

Κάθε λεπτομέρεια του event έχει μελετηθεί στην εντέλεια, τα επιτελεία της κάθε πλευράς έχουν λάβει θέσεις και όλα είναι έτοιμα ώστε αυτή η συνεργασία μεταξύ του Mah Jong, της μυκονιάτικης παραλίας και της Kiton να ικανοποιήσει και τον πιο απαιτητικό κοσμοπολίτη πελάτη. Το «Kiton: The travelling tailors» αποδεικνύει πως ο συνδυασμός δημιουργικών ιδεών, άψογης οργάνωσης και άριστου service κάνει τη μεγάλη ανατροπή και δημιουργεί το θετικό κλίμα που τόσο έχουμε ανάγκη στην αγορά.

Ακολουθήστε το Madata.GR στο Google News Madata.GR in Google News

Δείτε ακόμα