ΕΦΕΤ: Ανακλήθηκε πάριζα ΝΙΚΑΣ με DNA αλόγου

Η Νίκας αποσύρει όλα τα προϊόντα της κατηγορίας Πάριζα με ημερομηνία παραγωγής μέχρι 27 Μαρτίου 2013,με αφορμή την ανακοίνωση του ΕΦΕΤ σύμφωνα με την οποία σε δείγμα του προϊόντος «Πάριζα ΝΙΚΑΣ» ανιχνεύθηκε ίχνος DNA αλόγου.

Συγκεκριμένα ο Ε.Φ.Ε.Τ., έπειτα από έλεγχο που διενήργησε κατόπιν καταγγελίας, προέβη σε δειγματοληψία βραστής πάριζας με την εμπορική ονομασία «Πάριζα ΝΙΚΑΣ για τοστ βραστή από φρέσκο χοιρινό κρέας».

Το δείγμα ήταν από συσκευασία βάρους 3,45 kg (μπαστούνι), έφερε ημερομηνία λήξης 21.6.2013 και παρασκευάζεται / συσκευάζεται από τη ΝΙΚΑΣ ΑΒΕΕ, στο 22ο χλμ. της εθνικής οδού Αθηνών-Λαμίας, στον Άγιο Στέφανο. Στο εν λόγω προϊόν, βάσει εργαστηριακής ανάλυσης, ανιχνεύτηκε DNA αλόγου (στο σύνολο του DNA < 1% και > 0.1%).

Ο Ε.Φ.Ε.Τ. απαίτησε την άμεση ανάκληση / απόσυρση του συνόλου του συγκεκριμένου προϊόντος από την επιχείρηση και οι έλεγχοι συνεχίζονται προς πάσα κατεύθυνση με στόχο την προστασία του καταναλωτή.

Η ανακοίνωση της ΝΙΚΑΣ
Η ΝΙΚΑΣ με αφορμή τα αποτελέσματα του ΕΦΕΤ σύμφωνα με τα οποία δύο δείγματα των προϊόντων “NIKAS ΜΟΣΧΑΡΙ”, που βρίσκονταν αποθηκευμένα προς καταστροφή,βρέθηκαν θετικά σε φαινυλοβουταζόνη ενημερώνει το καταναλωτικό κοινό ότι:

Είχε προχωρήσει άμεσα σε προληπτική απόσυρση όλων των προϊόντων της σειράς, από όλα τα σημεία πώλησης στην Ελλάδα, την 22η Μαρτίου 2013. Τα συγκεκριμένα προϊόντα φυλάσσονταν προς καταστροφή σε ειδικό χώρο, σύμφωνα με τις προβλεπόμενες διαδικασίες για την ασφάλεια των τροφίμων.
Έχει διακόψει την παραγωγή των προϊόντων αυτών, ταυτόχρονα με την απόσυρση, μέχρις ότου διασφαλιστεί η ποιότητα των εισαγόμενων πρώτωνυλών.

Προχώρησε στην αγορά μηχανήματος προηγμένης τεχνολογίας ανίχνευσης DNΑ και στη διεξαγωγή πρόσθετων εσωτερικών ελέγχων, ώστε να εγγυηθεί με ακόμα αυστηρότερες διαδικασίες και προδιαγραφές την υψηλή ποιότητα των προϊόντων της.
Το πρόβλημα έχει πανευρωπαϊκό χαρακτήρα. Αφορά στις διαδικασίες ελέγχου της ποιότητας των πιστοποιημένων εισαγόμενων πρώτων υλών που χρησιμοποιούνται στις γραμμές παραγωγής τροφίμων. Για το λόγο αυτό η ΝΙΚΑΣ λαμβάνει κάθε πρόσθετο μέτρο για τη διασφάλιση της ποιότητας και της ασφάλειας των προϊόντων της.

Η ΝΙΚΑΣ ζητάει συγνώμη για την αναστάτωση που προκλήθηκε στο καταναλωτικό κοινό. Επαναλαμβάνει ότι αφορά σε προϊόν που βρισκόταν στις αποθήκες της Εταιρείας προς καταστροφή.
Επισημαίνεται ότι το θέμα δεν αφορά σε άλλα προϊόντα της Εταιρίας.

Ακολουθήστε το Madata.GR στο Google News Madata.GR in Google News

Δείτε ακόμα