Είναι οριστικό: Οι δεινόσαυροι είχαν φτερά! Βίντεο

Το ίδιο το όνομά τους, τους περιγράφει: δεινόσαυροι, δηλαδή, τρομερές σαύρες. Ωστόσο, τα τελευταία χρόνια, η επιστημονική κοινότητα όλο και περισσότερο πιστεύει ότι οι δεινόσαυροι είχαν περισσότερη σχέση με τα πουλιά, παρά με τα διάφορα σαυροειδή που υπάρχουν σήμερα στον πλανήτη. Μάλιστα, οι παλαιοντολόγοι θεωρούν ότι οι τεράστιες σαύρες είχαν και φτερά.

Ανακάλυψαν τον ιό της ευλογιάς σε παιδική μούμια

Και, κατά τα φαινόμενα, η υπόθεση αυτή αποδείχθηκε χάρη σε ένα απολίθωμα που βρέθηκε κλεισμένο μέσα σε κεχριμπάρι και που πρόσφατα πουλήθηκε στη Βιρμανία. Ο αγοραστής υπέθετε ότι μέσα στο κεχριμπάρι είχε παγιδευτεί ένα φυτό, ωστόσο, σύμφωνα με το CNN το αντικείμενο ήταν η... ουρά ενός μικρού μεγέθους δεινοσαύρου.
Είναι οριστικό: Οι δεινόσαυροι είχαν φτερά! (Photo) - Media
Περαιτέρω εξέταση αποκάλυψε ότι η ουρά είχε διατηρηθεί σε εξαιρετική κατάσταση, καθώς φαίνονται οστά, μαλακός ιστός και... φτερά! Το απολίθωμα χρονολογείται στα 99 εκατομμύρια έτη και θεωρείται από την επιστημονική κοινότητα ως μια μοναδική ανακάλυψη που επιβεβαιώνει ότι οι δεινόσαυροι είχαν φτερά και που δίνει νέα ώθηση στην έρευνα για τις μεγάλες -φτερωτές- σαύρες.

topontiki