Πώς επηρεάζει το Facebook το μυαλό; Τι νιώθουμε

Μία νέα έρευνα δείχνει πως το Facebook, η σοκολάτα και το χρηματικό κέρδος έχουν κάτι κοινό. Επιστήμονες του UCLA Brain Mapping Centre (κέντρο χαρτογράφησης του εγκεφάλου) μελέτησαν 32 εφήβους μεταξύ 13 και 18 ετών και ανακάλυψαν πως τα συγκεκριμένα σημεία του εγκεφάλου που ενεργοποιούνται όταν τρώμε σοκολάτα ή κερδίζουμε χρηματικό ποσό, ενεργοποιήθηκαν όταν έβλεπαν πως οι φωτογραφίες που πόσταραν στο Facebook συγκέντρωναν πολλά "like".

Oι ερευνητές έδειξαν στους εθελοντές 148 φωτογραφίες σε social media, συμπεριλαμβανόμενων και 40 φωτογραφίες που είχαν δημοσιεύσει οι ίδιοι.

Η ανάλυση έγινε μέσω μαγνητικής τομογραφίας του εγκεφάλου σε πραγματικό χρόνο. Κάθε φωτογραφία συνοδευόταν από τον αριθμό των "likes" που είχαν συγκεντρώσει από άλλους συμμετέχοντες. Στην πραγματικότητα, όμως, ο αριθμός των "likes" είχε αναρτηθεί τυχαία από τους ερευνητές και οι εθελοντές ενημερώθηκαν μόνο μετά το πέρας της έρευνας.

Η "ζωηρή" αυτή περιοχή του εγκεφάλου η οποία ενεργοποιήθηκε όταν υπήρχαν πολλά "likes" λέγεται Nucleus accubens και αποτελεί μέρος του τμήματος ανταμοιβής του εγκεφάλου μας (απόλαυση, μεταξύ άλλων).

Οι ερευνητές ανακάλυψαν επίσης πως οι εθελοντές θα έκαναν πιο εύκολα "like" σε μία φωτογραφία η οποία είχε ήδη συγκεντρώσει αρκετά από αυτά.
newmoney