Συμβάντα σεξουαλικής παρενόχλησης πιγκουίνων από φώκιες! Βίντεο

Πολλαπλά συμβάντα σεξουαλικής παρενόχλησης βασιλικών πιγκουίνων, Aptenodytes patagonicus, από φώκιες, Arctocephalus gazella, της Ανταρκτικής.
Αυτός είναι ο τίτλος της μελέτης που δημοσιεύεται στην επιθεώρηση Polar Biology και καταγράφει τέσσερις περιπτώσεις ασυνήθιστης σεξουαλικής συμπεριφοράς στο νησί Μαριόν της Νοτίου Αφρικής, το οποίο βρίσκεται στον Ινδικό Ωκεανό βόρεια της Ανταρκτικής.
Αρχικά οι επιστήμονες νόμιζαν ότι επρόκειτο για μεμονωμένο περιστατικό ή κάποια συμπεριφορά ενός άπειρου αρσενικού. Το είδαν όμως να συμβαίνει ξανά και ξανά, και αναγκάζονται τώρα να το αναφέρουν στον επιστημονικό τύπο: ορισμένες φώκιες βρίσκουν σέξι τους πιγκουίνους.
Οι ερευνητές θεωρούν πάντως απίθανο να μην μπορούν οι φώκιες να ξεχωρίσουν έναν πιγκουίνο από μια άλλη φώκια. Το βασικό επιχείρημα είναι πως, σε ένα από τα τέσσερα περιστατικά,ο βιαστής πρώτα έκανε σεξ με το θύμα του και μετά το έφαγε.
Η σεξουαλική παρεκτροπή καταγράφηκε για πρώτη φορά το 2006 -οι ερευνητές περιέγραψαν εκείνο το πρώτο περιστατικό στο Journal of Ethology περισσότερο ως αξιοπερίεργο.

Έκτοτε όμως συνέβη και σε τρεις ακόμα άτυχους πιγκουίνους σε κοντινές περιοχές, οδηγώντας τον Ντε Μπρούιν στο συμπέρασμα ότι οι φώκιες μιμούνταν η μία την άλλη.

Σε όλες τις περιπτώσεις, «η φώκια κυνηγά, συλλαμβάνει και καβαλάει τον πιγκουίνο. Η φώκια στη συνέχεια επιχειρεί συνουσία αρκετές φορές, με διαστήματα ξεκούρασης ενδιάμεσα» γράφουν οι ερευνητές.

Σε τουλάχιστον μία περίπτωση πρέπει να υπήρξε και διείσδυση, επισημαίνουν.

ΔΕΙΤΕ ΤΑ VIDEO