Ήταν μια βραδιά με κορώνες, σολάριουμ αλλά και κλάματα στα παρασκήνια.
Κατάφερε ωστόσο η παρουσίαση της Μαίρης Συνατσάκη και της Ντορέττας Παπαδημητρίου να κεντρίσει το ενδιαφέρον του τηλεθεατή επί της ουσίας; Τι έδειξαν αλήθεια το «ραβασάκι» της Nielsen;
Πιο συγκεκριμένα, η μεγάλη βραδιά του ελληνικού τελικού στο γενικό σύνολο άγγιξε το 13,6% της τηλεοπτικής «πίτας», ενώ στα δυναμικά κοινά 15-44 οι μετρήσεις της Nielsen έδειξαν ποσοστό της τάξεως του 17,7%.
Φαίνεται λοιπόν πως ο ανταγωνισμός, που πέρασε στην αντεπίθεση με «Μουρμούρα», «Δικαίωση» και «Μπακαλόγατο» κατάφερε να κερδίσει το τηλεκοντρόλ του τηλεθεατή.