Η δίαιτα Άτκινς επιστρέφει δριμύτερη: 6 κιλά σε 2 εβδομάδες!

Η δίαιτα Ατκινς επιστρέφει δριμύτερη και υπόσχεται απώλεια έξι κιλών σε δύο εβδομάδες, με δυνατότητα να τρώει κανείς και έξω! Οι διατροφολόγοι δημιούργησαν μια νέα εκδοχή της διάσημης δίαιτας της δεκαετίας του ’70, η οποία -όπως λένε- είναι πιο υγιεινή, πιο εύκολη και έχει καλύτερα αποτελέσματα. Οι δρ Ερικ Γουέστμαν, Στίβεν Φίνεϊ και Τζεφ Βόλεκ (μετά από λεπτομερή ανάλυση της αρχικής δίαιτας Ατκινς και την επίδρασή της στην υγεία και την απώλεια κιλών) έφτιαξαν τη νέα δίαιτα Ατκινς, που είναι εμπλουτισμένη με λαχανικά, καρπούς, πατάτες, ακόμα και ψωμί.

Η παλιά δίαιτα επέτρεπε απεριόριστη κατανάλωση πρωτεΐνης, όμως η καινούργια περιορίζει τη μερίδα σε 100-170 γραμμάρια. Τα λαχανικά επιτρέπονται από την πρώτη μέρα, ενώ οι ξηροί καρποί, τα όσπρια και το αλκοόλ μπορούν να επανενταχθούν στη διατροφή μετά από δύο εβδομάδες. Οταν κάποιος έχει φτάσει σε διαφορά μόλις 5 κιλών από τον στόχο του, μπορεί να φάει και τρόφιμα ολικής άλεσης. Επίσης, στη νέα δίαιτα Ατκινς επιτρέπεται και η μικρή κατανάλωση καφέ.

Σε ό,τι αφορά τα στάδιά της, στη νέα της βερσιόν μπορεί κανείς να προσπεράσει κάποιο εξ αυτών. Ωστόσο, αν ανήκει στην κατηγορία των ανθρώπων που έχουν συχνές αυξομειώσεις βάρους ή είναι πάνω από 50 ετών και έχουν αργούς ρυθμούς απώλειας, τότε θα πρέπει να μείνει στο πρώτο στάδιο όσο χρειαστεί.

Ολα αυτά επιτρέπουν πια σε όποιον ακολουθεί τη νέα δίαιτα Ατκινς να φάει και σε εστιατόριο. Αρκεί βέβαια να μείνει μακριά από επεξεργασμένους υδατάνθρακες, όπως το λευκό ψωμί, το ρύζι, ό,τι είναι βουτηγμένο σε αλεύρι ή τηγανητό. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να βρείτε εύκολα τις εναλλακτικές που επιτρέπονται τόσο σε ιταλικό όσο και σε γαλλικό ακόμα και κινεζικό εστιατόριο.


Ενδεικτικό μενού ημέρας

Πρωινό: 2 τηγανητά αβγά και αβοκάντο.
Σνακ: Μία κούπα κομμένο αγγούρι και δύο κομματάκια τυρί τσένταρ.
Γεύμα: Μία κονσέρβα τόνο, 2 κούπες ανάμεικτη πράσινη σαλάτα με μία κούπα βραστό μπρόκολο, κρεμμύδι, 4 κομμάτια μαριναρισμένης αγκινάρας και ντρέσινγκ.
Σνακ: Φέτες ψητής γαλοπούλας.
Δείπνο: Μπιφτέκι βοδινού με σωταρισμένα κρεμμύδια, μία κούπα μανιτάρια, δύο φέτες τσένταρ και δύο κούπες πράσινη σαλάτα με ντρέσινγκ.

Espressonews.gr
Σχολιάστε το άρθρο:

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ ΑΠΟ Υγεία

Διαβάστε ακόμα