Η μπύρα ενισχύει τα οστά μας

Η μπύρα ενισχύει τα οστά μας

Μπορεί να μην είναι το πρώτο που σκέπτεται κάποιος όταν πίνει την μπίρα του στο μπαρ, όμως φαίνεται πως μια συγκρατημένη τακτική κατανάλωση μπίρας βοηθάει στην ενίσχυση των οστών και προλαμβάνει τα κατάγματα σε μεγάλη ηλικία.

Η μπίρα είναι πλούσια σε πυρίτιο, ένα συστατικό σημαντικό για τη διατήρηση γερών οστών. Μια αμερικανική έρευνα αποκάλυψε ότι το πυρίτιο που υπάρχει στο κριθάρι και τον λυκίσκο, όχι μόνον επιβιώνει από τη διαδικασία της ζύμωσης, αλλά και παραμένει σε υψηλά επίπεδα.

Ο δρ Τσαρλς Μπάμφορθ του Πανεπιστημίου της Καλιφόρνιας στο Ντέιβις δήλωσε: «Οι μπίρες που περιέχουν υψηλά επίπεδα βύνης κριθαριού, καθώς και λυκίσκου, είναι οι πλουσιότερες σε πυρίτιο. Το σιτάρι περιέχει λιγότερο πυρίτιο από το κριθάρι». Η έρευνα δημοσιεύτηκε στην Επιθεώρηση «Journal of Science of Food and Αgriculture».

ΤΑ ΝΕΑ

Μοιραστείτε το: Πρόσθεσέτο στο Facebook Πρόσθεσέτο στο Twitter Πρόσθεσέτο στο δικό σου Google! Πρόσθεσέτο στο Yahoo MyWeb
Άλλα Άρθρα από Υγεία

Σχόλια ( 1 )

virusman την 10 Φεβρουαρίου 2010, 11:57
Σχόλιο από virusman
αλλος ενας σαρλατανος, που τα πηρε απο την πολυεθνικη που παραγουν αλκοολ, για να βγαλει αποτελεσμα, οπως του ειπανε! αυτοι οι "καθιγητες ειναι να μπενουν φιλακη! αντε στα τσακιδια απο δω βλαμενα, που κανετε και διαφιμιση στα μ***σκ**α! Και εσυ αναγνωστη, μελετα λιγο και μιν πιστευης σε καθε μ***κια που γραφει ο καθε ενας που***ας γιος! καληνιχτα !
Επικροτήστε αυτό το σχόλιο υπερψηφίζοντάς το Αποδοκιμάστε αυτό το σχόλιο καταψηφίζοντάς το
0

Γράψε το σχόλιό σου

Πάμε Θέατρο με το Madata.gr


  • email Αποστολή άρθρου
    print Εμφάνιση εκτύπωσης Plain text Προβολή ώς Plain Text



<A TARGET="_blank" HREF="http://www.madata.gr/adclick/click.php?id=32" />

<A TARGET="_blank" HREF="http://www.madata.gr/adclick/click.php?id=35" />

Blog View

To Video της Εβδομάδας
Όταν ξένοι ευρωβουλευτές υπερασπίζονται την Ελλάδα