Τα αναψυκτικά υπεύθυνα για καρκίνο στο πάγκρεας
Σοκαριστικά είναι τα αποτελέσματα αμερικανικής επιστημονικής έρευνας, η οποία αποκαλύπτει ότι τα άτομα που καταναλώνουν δύο ή περισσότερα αναψυκτικά με ζάχαρη κάθε εβδομάδα, έχουν πολλές πιθανότητες να εμφανίσουν ένα σπάνιο είδος καρκίνου στο πάγκρεας.
Από την άλλη πλευρά, όπως απέδειξαν οι επιστήμονες ύστερα από μελέτη ανάμεσα σε 60.000 εθελοντές, όσοι πίνουν χυμό πορτοκάλι, δεν διατρέχουν τον ίδιο κίνδυνο με εκείνους που προτιμούν τα αναψυκτικά.
Ο επικεφαλής της μελέτης Mark Pereira, του πανεπιστημίου της Minnesota, τόνισε ότι η ζάχαρη μπορεί να ευθύνεται για την εμφάνιση αυτού του τύπου καρκίνου, «αλλά όσοι πίνουν αναψυκτικά με ζάχαρη συχνά έχουν και άλλες ανθυγιεινές συνήθειες».
Επιπλέον, ο κύριος Pereira συνέδεσε τα υψηλά επίπεδα της ζάχαρης των αναψυκτικών με την αύξηση της ινσουλίνης, η οποία εν συνεχεία συμβάλλει στην ανάπτυξη των καρκινικών κυττάρων στο πάγκρεας.
Η έρευνα τους πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 60.524 ανδρών και γυναικών για 14 έτη και όπως διαπιστώθηκε, όσοι έπιναν δύο ή περισσότερα αναψυκτικά την εβδομάδα, διέτρεχαν κατά 87% περισσότερο κίνδυνο να εμφανίσουν καρκίνο στο πάγκρεας.
Σχόλια ( 0 )
Γράψε το σχόλιό σου
- Οι άνδρες έχουν περισσότερα χρόνια σεξουαλικής ζωής
- Σύνδρομα του γραφείου: Όταν η δουλειά βλάπτει
- Παγκόσμια Ημέρα Νεφρού με στόχο της έγκαιρη διάγνωση
- Ανησυχητική αύξηση σημειώνουν οι νεφροπάθειες
- Το κρασί βοηθά τις γυναίκες να διατηρηθούν αδύνατες!
- Καρκίνος του μαστού: Τι πρέπει να ξέρω
- Δυσκοπάθεια: Με μία απλή ένεση τέλος στον πόνο

Η Γωγώ Μαστροκώστα συγκλόνισε με την αποκάλυψη για τον καρκίνο
Συγκλόνισε όλη την Ελλάδα η Γωγώ Μαστροκώστα με τη δημόσια εξομολόγησή της για την περιπέτεια της υγείας της. Από νωρίς χθες το πρωί όλες- Σοκ! Μαθητές έβαλαν φωτιά σε σπίτι μεταναστών στην Σπάρτη
- Ας βοηθήσουμε τους άστεγους της Αθήνας
- Ομογενής από την Αυστραλία δίνει τα λεφτά της για την Ελλάδα
- Το ελληνικό Focus απαντά προκλητικά
- Το δάκτυλο της Αφροδίτης προκαλεί Ελληνογερμανικό πόλεμο








