Σώστε τα παιδιά από την παχυσαρκία
Έως 40% θα μπορούσαν να μειωθούν τα περιστατικά παιδικής παχυσαρκίας αλλάζοντας, απλώς, τρεις καθημερινές συνήθειες.
Σε νέα έρευνα που έγινε από το Ohio State University των ΗΠΑ, κατέδειξε πως εάν σε παιδιά 4 ετών τηρούνταν τα γεύματα στο τραπέζι με όλη την οικογένεια και η ποσότητα του ύπνου και παράλληλα περιοριζόταν ο χρόνος παρακολούθησης τηλεόρασης τα Σαββατοκύριακα, θα μπορούσε να μειωθεί δραματικά η παιδική παχυσαρκία.
Μάλιστα στο πλαίσιο της μελέτης, στην οποία συμμετείχαν 5.550 παιδιά από τις ΗΠΑ που γεννήθηκαν το 2001, οι ειδικοί κατέδειξαν πως οι συνήθειες ήταν προστατευτικές ακόμα και στις ομάδες που συνήθως έχουν αυξημένο κίνδυνο παχυσαρκίας.
Η ερευνήτρια Sarah Anderson εξηγεί πως «αυτό είναι σημαντικό καθώς υποδεικνύει ότι υπάρχει προοπτική αυτές οι συνήθειες να αποτελέσουν χρήσιμους στόχους για την πρόληψη της παχυσαρκίας σε όλα τα παιδιά».
Οι ειδικοί συνιστούν τα παιδιά να τρώνε τουλάχιστον δείπνο με τους γονείς πέντε φορές την εβδομάδα, να κοιμούνται τουλάχιστον 10,5 ώρες κάθε βράδυ και να παρακολουθούν λιγότερες από δύο ώρες τηλεόραση τα Σαββατοκύριακα.
Η μελέτη δημοσιεύτηκε στην επιστημονική επιθεώρηση Pediatrics.
ΤΑ ΝΕΑ
Green Interactive Media : Κατασκευή Ιστοσελίδων, NewsPortals. www.greeninteractive.gr
Jetway Aviation : Ναυλώσεις αεροσκαφών, ελικοπτέρων, πτήσεις charter, Air Taxi. www.jetway.gr
VideoGallery : Φωτογραφίσεις, βιντεοσκοπίσεις γάμων, βαφτίσεων εκδηλώσεων. www.videogallery.gr

Μέτρα - σοκ περιλαμβάνει το νέο Μημόνιο
Μέτρα - σοκ περιλαμβάνει το νέο Μημόνιο στο οποίο καλούνται να συμφωνήσουν οι πολιτικοί αρχηγοί και ο Πρωθυπουργός. Μεταξύ άλλων προβλέπεται: Μείωση κατά 15% των- Γιατί χάνουμε τα μαλλιά μας; Συμβουλές για πλούσια ... χαίτη!
- Η κατανάλωση τηγανητών τροφίμων δεν βλάπτει την καρδιά...
- Σεξ και καρδιολογικά νοσήματα
- Εμβόλια σε μορφή τσιρότου
- Τα σταυρανθή λαχανικά προστατεύουν από τον καρκίνο
- Είσαι ψηλός; Έχεις πιο γερή καρδιά!
- Παχυσαρκία και σεξουαλική συμπεριφορά












