Τα γλυκά και οι σοκολάτες μεγαλώνουν βίαια παιδιά
Τα παιδιά που τρώνε καθημερινά γλυκά και σοκολάτες, είναι περισσότερο πιθανό να γίνουν πιο βίαια ως ενήλικες, σύμφωνα με μια νέα βρετανική επιστημονική μελέτη.
Η έρευνα, η οποία έγινε από επιστήμονες του πανεπιστημίου του Κάρντιφ υπό τον δρα Σίμον Μουρ, και μελέτησε την περίπτωση 17.500 ανθρώπων, είναι η πρώτη του είδους της που εξέτασε τη σχέση ανάμεσα στη διατροφή των παιδιών και στη βία των ενηλίκων, σύμφωνα με το BBC.
Η μελέτη διαπίστωσε ότι τα δεκάχρονα παιδιά που έτρωγαν κάθε μέρα γλυκά ήταν σε σημαντικό βαθμό πιθανότερο να εμφανίσουν αργότερα βίαιη συμπεριφορά και να καταδικαστούν γι' αυτήν μέχρι τα 34 χρόνια τους.
Σύμφωνα με μια εκδοχή, τα παιδιά που εθίζονται στα γλυκά δεν μαθαίνουν την αρετή της αυτοσυγκράτησης και του ελέγχου πάνω στις επιθυμίες τους, ενώ άλλοι εκτιμούν ότι οι γονείς απλώς αναγκάζονται να δίνουν περισσότερα γλυκά στα ήδη "δύσκολα" παιδιά για να τα κατευνάσουν.
Σύμφωνα με την μελέτη, σχεδόν τρεις στους τέσσερις ανθρώπους (69%), που ήσαν βίαιοι στην ηλικία των 34 ετών, είχαν φάει συστηματικά (σχεδόν καθημερινά) γλυκά και σοκολάτες, έναντι ποσοστού 42% των μη βίαιων. Αυτή η θετική συσχέτιση ανάμεσα στη συχνή κατανάλωση γλυκών και στην κατοπινή αύξηση της επιθετικότητας ισχύει ακόμα και όταν απομονωθούν άλλοι παράγοντες, όπως η συμπεριφορά των γονιών, η γειτονιά που ζούσαν τα παιδιά, το επίπεδο της εκπαίδευσής τους κ.α.
Σύμφωνα με τον δρα Μουρ, όταν οι γονείς δίνουν συνεχώς γλυκά στα παιδιά τους, τα εμποδίζουν να μάθουν πώς να περιμένουν όταν θέλουν να έχουν κάτι, και έτσι, σιγά-σιγά αποκτούν αυτοέλεγχο και αυτοσυγκράτηση στη ζωή τους. Όπως είπε, η συχνή διατροφή με γλυκά τελικά ενθαρρύνει την παρορμητική συμπεριφορά των παιδιών, κάτι που, όταν πια μεγαλώνουν, συνδέεται με την αντικοινωνική συμπεριφορά και τη βία.
«Πρόκειται είτε για απόλυτη ανοησία, είτε για πολύ κακό πρωταπριλιάτικο αστείο», σχολίασε ο -ενοχλημένος από τα συμπεράσματα της έρευνας- εκπρόσωπος της Ομοσπονδίας Τροφίμων και Ποτών (που εκπροσωπεί τα συμφέροντα των βρετανικών εταιριών τροφίμων και ποτών), ο οποίος πρόσθεσε ότι «η αντικοινωνική συμπεριφορά πηγάζει από βαθιά ριζωμένους αντικοινωνικούς και περιβαλλοντικούς παράγοντες, όπως την κακή ανατροφή από τους γονείς και τις στερήσεις, και δεν έχει σχέση με το αν κάποιος, όταν ήταν παιδί, έφαγε ή όχι γλυκά».
Σχόλια ( 0 )
Γράψε το σχόλιό σου
- Πώς να μάθω το παιδί μου να τρώει σωστά;
- Καπνίζουν από τα 12 τα μισά Ελληνόπουλα
- Παιδάκια σωθήκατε από τα εμβόλια!
- Παχύσαρκα παιδιά με σημάδια μελλοντικού εμφράγματος
- Προσοχή! Ανακαλείται παιδικό θερμός με καλαμάκι
- Η γιαγιά και ο παππούς παχαίνουν τα παιδιά
- Έχουν κατάθλιψη τα παιδιά που αγαπούν τα γλυκά;

Αποκεφάλισε τον σκύλο της πρώην του για αντίποινα στην Κω
Σοκ έχει προκαλέσει στη τοπική κοινωνία της Κω, ο αποκεφαλισμός ενός σκύλου από έναν άνδρα, ο οποίος θέλησε με αυτόν τον τρόπο να εκδικηθεί- Σοκ! Μαθητές έβαλαν φωτιά σε σπίτι μεταναστών στην Σπάρτη
- "Λευτεριά στα παιδιά του gamato.info": Συγκέντρωση διαμαρτυρίας
- Ας βοηθήσουμε τους άστεγους της Αθήνας
- Ομογενής από την Αυστραλία δίνει τα λεφτά της για την Ελλάδα
- Το ελληνικό Focus απαντά προκλητικά








