Η υγεία των παιδιών της "Μαίρης Παναγιωταρά"
Τα παιδιά, των οποίων οι μητέρες εργάζονται, είναι λιγότερο πιθανό να έχουν αργότερα μια υγιή ζωή, σε σχέση με τα παιδιά των οποίων οι μητέρες μένουν στο σπίτι, σύμφωνα με μια νέα βρετανική επιστημονική έρευνα.
Η μελέτη, που κάλυψε πάνω από 12.500 πεντάχρονα παιδιά, έγινε από το Ινστιτούτο Υγείας του Παιδιού του Πανεπιστημιακού Κολλεγίου του Λονδίνου (UCL), υπό την καθηγήτρια Κάθριν Λο και δημοσιεύτηκε στο "Journal of Epidemiology and Child Health" (Περιοδικό Επιδημιολογίας και Υγείας του Παιδιού), σύμφωνα με το BBC.
Σύμφωνα με την έρευνα, τα παιδιά των εργαζόμενων μητέρων είναι λιγότερο ενεργητικά και τρώνε χειρότερης ποιότητας φαγητό και πίνουν περισσότερα αναψυκτικά. Ορισμένοι ειδικοί τόνισαν την ανάγκη να γίνουν και άλλες έρευνες για να διαπιστωθεί αν κάτι ανάλογο ισχύει και σε άλλες ηλικίες, πέρα από τα παιδιά των πέντε ετών.
Τα παιδιά των εργαζόμενων μητέρων επίσης περνάνε περισσότερη ώρα μπροστά από την τηλεόραση ή την οθόνη του υπολογιστή (τουλάχιστον δύο ώρες τη μέρα) σε σχέση με τα παιδιά των μητέρων που δεν δουλεύουν.
Ακόμα, τα παιδιά των εργαζόμενων μητέρων πηγαίνουν συχνότερα στο σχολείο τους με το αυτοκίνητο των γονιών, σε σχέση με τα παιδιά των μαμάδων- νοικοκυρών και τα οποία περπατάνε ή πάνε στο σχολείο με το ποδήλατο πιο συχνά. Όσοι πιο ευέλικτο είναι το ωράριο της εργαζόμενης μητέρας, τόσο πιο υγιές φαίνεται πως είναι το στιλ ζωής του παιδιού.
Σύμφωνα με την υπεύθυνη της έρευνας Κάθριν Λο, "οι περιορισμοί του χρόνου πιθανώς περιορίζουν την ικανότητα των γονιών να παρέχουν στα παιδιά τους υγιεινή διατροφή και ευκαιρίες για σωματική δραστηριότητα". Όπως είπε πάντως, "τα πορίσματα της έρευνας δεν σημαίνουν ότι οι μητέρες πρέπει να σταματήσουν να εργάζονται, αλλά ότι χρειάζονται πολιτικές και προγράμματα για να υποστηριχθούν οι εργαζόμενες μητέρες και οι γονείς γενικότερα".
Σε μια προηγούμενη έρευνα, επίσης του βρετανικού Ινστιτούτου Υγείας του Παιδιού, είχε διαπιστωθεί ότι τα παιδιά των εργαζόμενων μητέρων είναι πιο πιθανό να είναι υπέρβαρα ή παχύσαρκα μέχρι την ηλικία των τριών ετών. Όπως έδειξε και η νέα έρευνα, τα παιδιά των εργαζόμενων μητέρων είναι πιθανότερο να τρώνε πατατάκια και γλυκά ανάμεσα στα γεύματα, να πίνουν παχυντικά αναψυκτικά με ζάχαρη και να κάνουν καθιστική ζωή.
Σχόλια ( 0 )
Γράψε το σχόλιό σου
Green Interactive Media : Κατασκευή Ιστοσελίδων, site, NewsPortals, e-shops, Ειδικές εφαρμογές, διαφήμιση και προβολή στο διαδίκτυο. www.greeninteractive.gr
Jetway Aviation : Ναυλώσεις αεροσκαφών, ελικοπτέρων, πτήσεις charter, Business Jet, Air Taxi. www.jetway.gr
Sound & Deco : Στολισμός γάμου και δεξιώσεων, για το γάμο, τη βάφτιση και οποιαδήποτε προσωπική ή επαγγελματική σας εκδήλωσή. Μουσική επένδυση DJ, φωτισμός ειδικά εφέ laser, καπνό, παρουσίαση phot story, video. www.sdeco.gr

Δέκα χρόνια μυστηρίου για μία φρικτή δολοφονία
Η ανώνυμη επιστολή μιας γυναίκας από τη Γερμανία που εστάλη στις διωκτικές αρχές της Θεσσαλονίκης ήταν η αφορμή για να ανοίξει ύστερα από δέκα χρόνια- Τα παιδιά, η τηλεόραση και τα βιντεοπαιχνίδια
- Παπούτσια καλοκαιρινά: Μόδες και συμβουλές
- Θηλασμός για την ενεργοποίηση του ανοσοποιητικού συστήματος
- Δίαιτα επωνύμων: Βανδή, Κοκκίνου, Καλομοίρα
- Καλή χοληστερίνη HDL: Ο φύλακας - άγγελος του οργανισμού
- Πώς να μάθω το παιδί μου να τρώει σωστά;
- Καπνίζουν από τα 12 τα μισά Ελληνόπουλα
- Παπάς δεν έκανε βάφτιση λόγω πολιτικού γάμου του νονού
- Υπηρεσία σχολιασμού άρθρων του Madata.GR
- Ανεξήγητα φαινόμενα: 5 Σεπτεμβρίου ημέρα αφιερωμένη από την Google
- Χιλιάδες εκπαιδευτικοί σε σύνταξη. Φόβοι για τα κενά
- Σοκ! Μαστίγωσαν και εκτέλεσαν δημόσια γυναίκα για μοιχεία
"Το όνειρο σου ανασταίνω..."









